4 Reacties
één maand geleden
Bij ons meisje weet ik als ze krijsend/huilend wakker wordt (na een half uurtje/driekwartier) dat ze nog niet voldoende heeft geslapen. Dit merk ik ook als ik haar weer oppak, een knuffeltje tegen haar aanduw of haar speentje geef, dan vallen haar oogjes weer een beetje dicht. Als dat het geval is, wieg ik haar opnieuw inslaap en leg haar terug in bedje.
één maand geleden
Jullie structuur is hetzelfde als onze dochter.
Wat we ook doen ze wilt om 1800 naar boven om rond 1900/1930 te gaan slapen. Vanaf week 8 al zo.
Blijft moeilijk in een sprong. Het gedrag is ook passend bij de slaapregressie wat ik zo lees. Ik weet niet wat je kan doen tegen schreeuwend wakker worden want die van ons doet ook wel eens nu in de regressie. Wij zorgen ervoor dat we snel daar zijn en troosten. Volgens mij zoek je al naar alternatieven om te slapen, wat super is en bied je ook nabijheid. Zijn er echt gedragingen waar je tegenaan loopt? Kun je hem in plaats van de fles hem troosten met je stem of vast houden? Qua voeding doe je het ook prima wat ik lees. Ik doe wel eens de laatste rond 1600 minder geven zodat ik weet dat ze de fles van 1830 leegdrinkt. En ook die van ons slaapt dan al half. Krijg dat ritme er ook niet uit. Wij vinden het oke als ze dat in de nacht komt inhalen. Is haar ritme.
Hopelijk heb je hier wat aan. Liefs
één maand geleden
Helaas geen tips maar wel 100% herkenning in alles wat je schrijft behalve dat we hem niet voeden als hij wakker wordt maar z'n speentje geven of oppakken en wiegen.