14 Reacties
4 maanden geleden
Ah luiers vonden wij heel fijn! Kruitvat vonden wij ook lekker en AH lekte bij ons niet
4 maanden geleden
Premium protection luiers van Pampers hebben een soort netstructuur aan de binnenkant. Die neemt de poep goed op. Veel beter dan luiers die dat niet hebben! We gebruiken overdag regelmatig de Kruidvat luiers, maar ‘s nachts of voorafgaand aan een langer slaapje altijd de Pampers.
4 maanden geleden
Reactie op Eevee_
Premium protection luiers van Pampers hebben een soort netstructuur aan de ...
Wij doen precies hetzelfde 🙂 En met m'n peuter ook nog steeds. Overdag kruidvat, nacht pampers baby dry.
4 maanden geleden
Reactie op Eevee_
Premium protection luiers van Pampers hebben een soort netstructuur aan de ...
Die luiers zijn inderdaad echt magisch ofzo, niet normaal hoe goed die vocht opnemen!
Ik gebruik overigens ook Pure & Soft maar had van mijn Luiertaart enorm veel Pampers en die verbaasde me wel in kwaliteit (begrijp dat ze zo prijzig zijn!!)
4 maanden geleden
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb nu Pampers Premium Protection luiers besteld (50% korting deze week bij Etos!) om uit te proberen. Van de Harmonie variant heb ik nog wat om op te maken van maat 2, maar zal daarna maat 3 uitproberen. Twee weken geleden was mijn dochtertje al 5 kilo met een maand oud. Dus misschien is de pampers luier die ik nu om doe inderdaad te klein. Van kruidvat heb ik wel maat 3 al.
4 maanden geleden
Reactie op T8998
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb nu Pampers Premium Protection luiers b ...
Hier scheelde het heel veel toen we 3 gingen gebruiken van Premium Protection. Ik ben geswitcht bij ongeveer 5 kg denk ik. De kilo's die op de verpakking staan zijn wel echt een richtlijn namelijk. Mijn ervaring is dat je al eerder door gaat naar de volgende maat. Zowel met kruidvat als met pampers. Alhoewel het ook scheelt hoe de bouw is van je kindje natuurlijk 🙂