9 Reacties
vor einem Monat
volgens mij is het advies om niet meer d
an 1 liter te geven. 6x 150+5(165ml)=1 liter.
vor einem Monat
Bij ons heeft hij tot 4 maanden op 6x120 gezeten. Voor mijn gevoel echt weinig maar hij was niet toe aan meer. Toen toch maar 150 gaan aanbieden en afgewacht wat hij tot zich nam. Sommige flesjes dronk hij helemaal op en andere niet. Plots ging het razendsnel en 3 weken later zaten we op 5x 180 (geen nachtvoeding, wel een voeding om 22/23u).
Ik wilde dus ook minder voedingen. Ben het hem gewoon aan gaan bieden en heb gekeken wat hij deed. Dat ik dan wel eens wat weggooide.. jammer. Nu is hij bijna 5 maanden, krijgt hij 5x180 nog en drinkt hij 3/5 helemaal leeg. De andere 20-50ml over meestal.
Tijden 7-11-15-19-22
In jouw geval zou ik hem dus ook ieder flesje meer aanbieden en even noteren wat hij drinkt, dan krijg je een beetje een idee. Geeft het ook wat dagen dan de tijd. Ook met flesvoeding schommelt de intake nog wel eens. De nachtvoeding zou ik niet meer cc aanbieden. Zijn lijf moet leren alles uit de voeding overdag te halen zodat hij de nacht door kan slapen.
vor einem Monat
Reactie op 💁🏻♀️
Dat is eigenlijk wat ik al doe
dat hoorde nog bij mijn eerdere berichtje van dat je 6×150+5 kon geven en dan idd de tijden die je nu hebt lijken prima