10 Reacties
2 maanden geleden
Je kunt als je borstvoeding geeft wat meer last hebben van spotting dus misschien is dat het wel
2 maanden geleden
Ik weet niet precies wat het is, maar ik heb er ook last van. Dacht al een paar keer dat ik ongesteld zou worden. Maar na 1-2 dagen wat roze/bruin slijm was het dan opeens weer weg. Ben 14 weken geleden bevallen en geef ook borstvoeding. Vorige keer was ik na 14 maanden weer zwanger en ben ik niet ongesteld geweest. Dus heb geen idee hoe de eerste keer na een bevalling is.
2 maanden geleden
Heb je op die momenten ook pijnlijkere tepels met voeden?
Het kan ook zijn dat je ongesteld bent. Ik heb deze momenten ook gehad maar dan had ik dit op 2 momenten wel 3/4 dagen achterelkaar en gevoelige/pijnlijke tepels.
Je hoort iedereen altijd over heftige menstruaties na de bevalling, maar je kan dus ook juist de eerste keer lichte menstruaties hebben.
2 maanden geleden
Ik heb precies hetzelfde gehad 15 weken na de bevalling. Hier toch echt de menstruatie geweest. Ben nu weer precies 14 dagen later en heb een ovulatie gehad. Ik twijfelde eerst ook
2 maanden geleden
Reactie op VeraVera2023
Heb je op die momenten ook pijnlijkere tepels met voeden?
Het kan ook zijn ...
Nee heb geen pijnlijkere tepels, heb wel het idee dat me lichaam iets aan opruimen is ofzo geen buikpijn ook niks
2 maanden geleden
Tnx voor de reacties ben al blij dat ik niet de enige ben ga zowiezo volgende week langs de dokter om bloed te prikken ga ik het gelijk vragen
2 maanden geleden
Reactie op rowenakonings
Ik heb dit ook! Denk toch dat je lichaam aan het “opruimen” is
Ja nog steeds opruimen idd dat denk ik dus ergens ook.. maar omdat je dan 12 weken verder bent denk je ook van nu nog steeds maar goed dacht het idd ook een beetje