Haa ladies,
Gisteren heb ik veel lieve en bemoedigende reacties gekregen op mijn vragen, waarvoor dank!
Nu vroeg ik me af of er vrouwen zijn die na de keizersnede weer zijn gaan sporten (of niet), maar wel zijn afgevallen?? Zo jaa, wat deed je toen en wat werkt wel en wat niet?
Daarmee bedoel ik niet wat je in de eerste week/weken verliest (kindje, placenta, vocht etc), maar eigenlijk pas nadat je een aantal weken verder was.
En lukte het jullie om je voeding weer op te pakken, sporten etc? Ik ben nu 10 weken na mijn keizersnede en hoop volgende week een go te krijgen om te sporten. Maar jee.. wat heb ik last van m'n hormonen, die gaan alle kanten op (moodswings, snaaitrek maar schuldig voelen naderhand). 9 maanden op, 9 maanden af maar dat is niet altijd makkelijk gezegd dan gedaan..
Voor de buitenwereld ziet alles er weer goed uit; je loopt weer rond, doet de zorg weer, huishouden weer, dus je bent er weer bovenop en door. Zo voelt het soms voor mij. En wil niet in het 'zielige' blijven hangen, maar zo voelt het lichamelijk en mentaal echt soms nog niet.