7 Reacties

3 maanden geleden

Nu ook bijna 3 weken ongesteld, om gek van te worden. Ook al met de pil begonnen. Twijfel of ik al ga bellen of het nog even aankijk. Lijkt soms minder te worden en dan weer hevige dagen.

3 maanden geleden

Minipil of gewone? Bij mijn eerste bleef ik bij de minipil ook maar steeds bloeden.

3 maanden geleden

Zelf gebruik ik geen pil of minipil, maar bloed ook al enkele weken. Variërend van helderrood tot oud bloed. De ene keer veel en dan minder. Heb de huisarts assistente gebeld, ze zei dat het komt door de hormonen van de zwangerschap en dat het nog enkele maanden zo kan zijn. Ze zei: elke zwangerschap, bevalling en de periode daarna is anders. De 1 bloed maanden niet en de andere al snel weer

3 maanden geleden

Reactie op Rissje89

Minipil of gewone? Bij mijn eerste bleef ik bij de minipil ook maar steeds ...
Gewone pil, maar ik reageer slechtbop hormonen, dus hoop niet dat dit blijvend is.

3 maanden geleden

Hier ook, echt om gek van te worden. Lijkt begint het iedere dag rond de middag vreselijk!!

3 maanden geleden

Ik heb precies hetzelfde!! 😭 Ik heb nu een stopweek sinds vandaag, ik las hier ergens op het forum dat dat geadviseerd werd door huisartsen. Ik hoop dat het helpt. Word er gek en verdrietig van want iedere ochtend lijkt het gestopt maar een paar uur later zijn er toch weer druppels.

3 maanden geleden

Hier ook 3 weken aan het bloeden en aan de mini pil. Heb gisteren de verloskundige gesproken en besproken om te stoppen. Ik kreeg als tip mee om eerst twee maanden te stoppen en m’n lichaam even de tijd te geven. Ook gaf ze de tip op vrouwenmantel thee te drinken zodat je baarmoeder echt even goed schoon wordt. Want had zelf ook de klacht van buikpijn nogsteeds