18 Reacties

één maand geleden

Volg

één maand geleden

Ja hier gaat het weer een stuk beter. Weken lang nachten gehad waarin hij om de drie uur kwam en ook regelmatig ieder uur.. Nu weer rond 23 een fles en dan wordt ie rond half 7 weer wakker. Zoon is van 29 mei. Overdag nog steeds korter slaapjes van 30- 45minuten en soms een keer anderhalf uur, maar dat gebeurt echt maximaal 1x per dag. Die slaapjes overdag komen vast nog wel, zolang de nachten goed gaan vind ik t prima..

één maand geleden

Reactie op Tokki

Ja hier gaat het weer een stuk beter. Weken lang nachten gehad waarin hij o ...
Wij hebben niets bijzonders gedaan,. Wat mogelijk wel anders is, is dat wij de nachtvoeding nooit verder opgehoogd hebben dan 90ml en die kunnen afbouwen naar 60ml, tot ie dus nu sinds een week ofzo helemaal geen fles meer wil snachts.

één maand geleden

Nachten gaan heel goed vandaag sliep ze van 22:00 tot 8 uur maar smiddags soms 2 uur soms 1 uur het verschilt heel erg

één maand geleden

Ja hier zijn we ook uit de slaapregressie (19 weken). Ze slaapt nu van 19.00 uur tot 06.30 uur door. Zo onwijs blij mee, wat een verademing. We hebben niets bijzonders gedaan, behalve ons echt houden aan naar bed gaan tussen 18.45 en 19.15 uur. Dit betekent dat ze soms nog slaapt van half 5 tot half 6, anders red ze het niet. Ze heeft gewoon veel slaap nodig.

één maand geleden

Reactie op Tokki

Ja hier gaat het weer een stuk beter. Weken lang nachten gehad waarin hij o ...
Haha te vroeg gejuichd. Vannacht weer ieder uur (en vaker) raak.

één maand geleden

Ik denk dat het vanaf vier maanden niet per se een duidelijke stijgende lijn meer gaat zijn. Ik was ook verwend met een baby die echt perfect doorsliep, maar merk nu toch al meer dan een maand dat die mooie tijden voorbij zijn. Ik probeer elke avond/nacht dat het beter gaat blij te zijn en accepteer de avonden dat het weer niet lukt. Twee stappen vooruit, een stap achteruit. Denk dan maar elke keer aan hoe ze nu nog in je armen passen en later niet eens meer thuis willen slapen 🤭

één maand geleden

Elke drie uur 's nachts zou ik m’n linkerhand voor geven! Hier elk uur na 3 Uur wakker.

één maand geleden

Ach daarna komen de tandjes, het rollen en zitten, optrekken, ziektes, de volgende sprong… het zal de komende jaren afzien zijn 😉

één maand geleden

Hier al 19 weken en inderdaad ook nog steeds om de 3u wakker.. helaas bij ons nog geen verbetering ☺️ slaapt overdag wel mooie dutjes..

één maand geleden

Geen doorslapen nog hoor en wakker worden variërend van 1 tot 3 keer. Maar ze valt veel makkelijker in slaap en heel soms zelfs uit haarzelf weer (een tijdje brabbelen en dan gaat het lichtje weer uit haha). Ik heb t allemaal los gelaten en eerlijk dat geeft zoveel ontspanning 🥰

één maand geleden

Reactie op Rbmg

Geen doorslapen nog hoor en wakker worden variërend van 1 tot 3 keer. Maar ...
Hier precies hetzelfde. Dutjes gingen al goed maar nu nog beter (vaak 3 dutjes van minstens 1 uur, soms zelfs 2). Ze heeft ook ineens al 2 nachten doorgeslapen of komt vaak maar voor 1 voeding (volledig bv) Ik heb ook alles losgelaten, geen schema’s en als ze even niet zelf in slaap kan vallen neem ik haar bij me of lekker aan de borst. Ook slaapt ze nog weleens (veilig) bij mij in bed.

één maand geleden

Mijn zoontje ( 5 maanden) geen slaapregressie gehad. Hij slaapt lekker door.

25 dagen geleden

Yes! Anderhalve maand was het een hel en plots sliep ie weer van 19u tot 7u zonder dat we iets anders deden. Volhouden, doorzetten! Het komt zeker weer goed ❤️

25 dagen geleden

22 weken en nog geen verbetering 😢 Hoop dat het snel over is!!!!

25 dagen geleden

Ons zoontje is bijna 5 maanden en heeft de sprong en regressie heerlijk meegepakt. ‘‘s nachts bleef het aardig goed gegaan, alleen overdag was het een ramp. Sinds deze week gaat het zoveel beter! Nu moet ik wel zeggen dat ik er zelf iets minder snel naar toe ga. Twee minuten laten huilen voelt enorm lang maar heeft hier wel geholpen (verder geen slaaptraining oid hoor)

25 dagen geleden

Ons meisje is 19 weken en heeft de afgelopen twee nachten voor het eerst ooit doorgeslapen, van ongeveer 18.30 tot 6.30 (met droomvoeding rond 22.00). Hieraan voorafgaand hebben we weken van bijna elk uur op de klok zien gehad, dus ik durf het ook nu nog niet te geloven. Ik weet dat het vannacht maar zo weer anders kan zijn, maar heel fijn om te zien dat ze het kan!

24 dagen geleden

Er is licht aan het einde van de tunnel! Kleine man slaapt nu 3 nachten van 18:30-19:30 tot 3:30-4:30, krijgt dan een klein flesje en tukt door! Nu hopen dat hij dit volhoudt en nog een klein stukje doortrekt :) De dutjes overdag worden overigens wel een stuk korter.