6 Reacties
2 maanden geleden
Ja joh, dat kan gemakkelijk. Die gekolfde melk van 0700 uur moet idd weg (of in het badje! Goed voor de huid) maar vier uur daarna om 1200 uur kun jij echt wel weer borstvoeding geven.
2 maanden geleden
Geen antwoord op je vraag maar wel een tip! Als ik heb gedronken geeft mijn man een flesje en kolf ik af. De afgekolfde melk geef ik niet aan m’n dochtertje maar doe ik in haar badje, wat erg goed voor haar huidje is. Vind het altijd zonde om melk weg te gooien, op deze manier kan ik het toch nog gebruiken :)
2 maanden geleden
Dat je gaat kolven op het moment dat je man de fles geeft dat is prima voor je
Productie maar om de alcohol weg te halen uit je melk dat is dus onzin dat dacht ik eerst ook. De alcohol zit in je bloedbaan dus je hoeft in principe niet te kolven als de alcohol uit je systeem is dan is het ook weg uit je melk dus hoef je niet persee daarvoor te kolven. Zou gewoon kolven om de druk ervan af te halen en voor je productie. En goed rekenen hoeveel drankjes je drinkt elk drankje telt dus voor 2/3 uur om af te breken. De ene site zegt 2 de andere 3 sommige zelfs 4 en als je bijv bij cbr gaat kijken staat er weer dat het binnen 1,5 uit je systeem is. Heb nu zelf een aantal x gedronken en ik geef ook fulltime borstvoeding en kolven voor flesjes die me vriend kan geven en ik hou goed bij wat ik drink. Ook nu laatste x meegemaakt dat we dachten genoeg melk te hebben in de koelkast maar die was niet meer goed en had die avond 5 wijntjes op vanaf 5u ‘s middags en als je dan de 2 uur rekent zat het goed in me melk en de 3 uur scheelde gelijk 5 uur maar moest toch echt voeden dus ja.. voelde me schuldig maar dacht maar aan vroeger wat ze deden en niet wisten voor die ene x 😅😅😅
2 maanden geleden
https://www.borstvoeding.nl/het-dagelijks-leven/alcohol-drinken-als-je-borstvoeding-geeft/
Ik zou deze site aanhouden 🤗