13 Reacties

4 dagen geleden

Ik heb laatst de tip gekregen om een grotere maat (kruidvat) luiers te gebruiken voor de nacht. Heb het zelf nog niet geprobeerd maar deze collega zegt dat het voor haar baby super goed werkt.

4 dagen geleden

Hier werken luiers van Rascal en friends goed. Zelfs na nachten van 14 uur vrijwel nooit natte pyjama

4 dagen geleden

Wij gebruiken etos luiers. Mijn kindjes zijn daarmee altijd droog gebleven. Via bol kun je voordelig een maandbox bestellen.

4 dagen geleden

Maatje groter Kruidvat voor de nacht? Dat is wat ik doe.

3 dagen geleden

Twee luiers over elkaar doen.

3 dagen geleden

De andere lijn van kruidvat met groene verpakking, pure&soft absorbeert veel meer vocht. Dochter van 6 maanden altijd droog gebleven sinds ik dit gebruik. Ze lekte door in normale kruidvat en pampers babydry en premium protection s nachts

3 dagen geleden

Mijn zoontje lekte ook altijd door… ik heb van alles geprobeerd. Ik plak sinds een week een Always inlegkruis over de breedte van zijn luier aan de bovenkant en nu al een week droog in de nacht 🙈

3 dagen geleden

Reactie op Christina4351

Ik heb laatst de tip gekregen om een grotere maat (kruidvat) luiers te gebr ...
Die tip kregen wij ook. Van het Kruidvat merk heb je vanaf maat 4 ook een + variant. Deze absorbeert nog meer. Werkt bij ons heel goed!

3 dagen geleden

Rascal en friends vinden wij heel fijn.

2 dagen geleden

Reactie op JoanneB12

Die tip kregen wij ook. Van het Kruidvat merk heb je vanaf maat 4 ook een + ...
Dit inderdaad. En een strakke romper zorgt ook sneller voor door lekken. Dus een ruime maat romper/pyama icm met een grotere maat luier werkt voor ons.

2 dagen geleden

Ik gebruik normaal wasbaar, maar nu op vakantie en ik had bamboo nature gekocht. Ik verbaas mij over hoeveel deze ‘s nachts kan hebben. Op vakantie pampers gekocht, maar daarmee ‘s nachts elke keer doorgelekt. Gelukkig had ik er nog een paar van bamboo nature, die gebruik ik nu ‘s nachts. Zoontje is 4,5 maand draagt de luier 12 uur ‘s nachts en zeker nog 2 voedingen. Heeft de gewone maat, dus niet een grotere maat nodig.

2 dagen geleden

Hier gaan de Etos nog goed! Ons meisje is nu bijna 8 kg, en al een tijdje in maar 4.

20 uur geleden

Wat eventueel ook kan gebruiken is om klein plukje Heilwol tussen de billetjes te doen.