Wij gebruiken voor de nachten premium protectie luiers van Pampers.
Deze keuze hebben we gemaakt omdat wanneer we de kruitvat luiers(welke we overdag gebruiken) in de nacht aan doen deze niet genoeg absorberen en ons zoontje altijd nat is in de ochtend.
Nu is het zo dat hij dus gigantische luier uitslag krijg van die pamper luiers, zodra we de kruitvat luiers weer gebruiken is het weg.
Heeft iemand een tip als vervanging voor de Pampers? We willen hem niet in de moeten verschonen.
Ik heb laatst de tip gekregen om een grotere maat (kruidvat) luiers te gebruiken voor de nacht. Heb het zelf nog niet geprobeerd maar deze collega zegt dat het voor haar baby super goed werkt.
De andere lijn van kruidvat met groene verpakking, pure&soft absorbeert veel meer vocht. Dochter van 6 maanden altijd droog gebleven sinds ik dit gebruik. Ze lekte door in normale kruidvat en pampers babydry en premium protection s nachts
Mijn zoontje lekte ook altijd door… ik heb van alles geprobeerd. Ik plak sinds een week een Always inlegkruis over de breedte van zijn luier aan de bovenkant en nu al een week droog in de nacht 🙈
Die tip kregen wij ook. Van het Kruidvat merk heb je vanaf maat 4 ook een + ...
Dit inderdaad. En een strakke romper zorgt ook sneller voor door lekken. Dus een ruime maat romper/pyama icm met een grotere maat luier werkt voor ons.
Ik gebruik normaal wasbaar, maar nu op vakantie en ik had bamboo nature gekocht. Ik verbaas mij over hoeveel deze ‘s nachts kan hebben. Op vakantie pampers gekocht, maar daarmee ‘s nachts elke keer doorgelekt. Gelukkig had ik er nog een paar van bamboo nature, die gebruik ik nu ‘s nachts. Zoontje is 4,5 maand draagt de luier 12 uur ‘s nachts en zeker nog 2 voedingen. Heeft de gewone maat, dus niet een grotere maat nodig.