7 Reacties

2 dagen geleden

Ik vind zelf menstruatie ondergoed heel fijn. De action heeft ze geloof ik af en toe voor niet al te veel geld

2 dagen geleden

Ik ben ook fan van menstruatieondergoed!

2 dagen geleden

Love menstruatie ondergoed! Modibodi

één dag geleden

Hier ook menstruatieondergoed van modibodi maar wel in combinatie met een cup. Na 2x ongesteld met tampons en ondergoed proberen mis ik een cup toch echt. Ik was ook toe aan een nieuwe en heb een luna cup besteld, zij hebben een tool waarmee je de juiste kunt kiezen. Of het klopt weet ik nog niet want moet nog ongesteld worden 🙃

één dag geleden

Ik heb een Beppy tampon. Het is een soort sponsje. Heel tevreden over! Wel aan de dure kant

één dag geleden

Bedankt voor jullie reacties! Wellicht dan toch maar een keer menstruatieondergoed proberen. Wat ik me nog wel afvraag, ik vind maandverband al vrij snel niet zo fris ruiken. Is dat ook zo met menstruatieondergoed, of is dat anders? En de combi met een cup is misschien ook wel een goed idee. Ik ga me er eens even in verdiepen!

één dag geleden

Hier ook blije cup gebruiker! Na 1e bevalling kon ik mijn “oude” cup gewoon weer gebruiken. Nu na mijn 2e bevalling had ik in het begin echt last dat hij naar beneden zakte (?). Dus nu een maatje groter gekocht en steeltje bijgeknipt en gaat goed. Merk wel nog dat ik wat vaker “lekkage” had dan voorheen. Disc ook geprobeerd maar nog steeds geen succes, vooral als mijn vloeien wat zwaarder is lekt deze standaard door, ben er ook nog niet handig in moet ik zeggen