11 Reacties

vorige week

Hier ook. Er is een periode geweest van enkele weken (misschien max 2 maanden) in de 1,5 jaar dat hij rustig en kletsend wakker werd. Maar er is hier ook altijd iets, slaapregressie, tandjes, ziek haha. Dus ik verwacht dat het vanzelf wel beter gaat als ook al die ontwikkelingen elkaar minder snel opvolgen. Het is wel iets prettiger wakker worden inderdaad als je niet direct aan hoeft te staan door hard gehuil/gekrijs. 🤍

vorige week

Neee! Hier hetzelfde. Altijd huilen. Dus maak je geen zorgen🤣👍🏼

vorige week

Herkenbaar, hier ook altijd huilend wakker. Momenteel zo'n slechte slaper dat hij elke nacht naast me slaapt, dan wordt hij niet huilend wakker dus dat is dan wel weer fijn 😅

vorige week

Hier ook huilend

vorige week

Mijn oudste (nu 4) werd ook altijd huilend wakker en had echt tijd nodig om wakker te worden. Wij zijn bij 2 gestopt met de middag dutje want we waren de halve dag bezig haar in slaap te krijgen, werd ze snel wakker en daarna was ze eigenlijk alleen maar huilerig en chagrijnig. Ze is nu net 4 en het is een stuk beter maar nog steeds is ze huilerig voor zeker het eerste uur van de dag.

vorige week

Bedankt voor jullie berichtjes 🤍

vorige week

Ons zoontje word ook altijd al huilend wakker! Hij is nu 18 maanden en heeft het erg moeilijk door de slaapregressie + verlatingsangst. Hij is altijd een goede slaper geweest maar word desondanks altijd huilend wakker..

vorige week

Onze oudste zoon van feb ‘23 kan nog steeds huilend wakker worden. Als het midden in de nacht is is het standaard huilen en ‘s morgens meestal niet. Onze jongste huilt niet meer sinds hij over is naar een vloerbed. Hij komt dan zelf het bed uit en loopt dan naar onze kamer. De oudste slaapt op zolder dus kan niet bij ons komen ivm traphekje, misschien ligt het daar ook aan.

vorige week

Hier ook hoor altijd huilend wakker geen een keer gewoon rustig wakker geworden. Nu met verlatingsangst erbij nog erger ook met inslapen

vorige week

Hier ook vaak . Vaak krijsend en staand . Als ik er naast lig wordt hij heel soms stilletjes / pratend wakker.
Hadden dit ook een lange tijd. Wat bij ons uiteindelijk wel geholpen heeft is een week of 4 echt drastisch de wakkertijden in korten en slapen op een strak schema omdat ze ook oververmoeid en veel ziek was. Dat heeft uiteindelijk wel geholpen in de vermoeidheid en dus ooo vrolijk wakker worden omdat ze niet meer moe was. Kan er iets medisch zijn? Reflux ofzo snachts?