13 Reacties
8 maanden geleden
Geen herkenning, maar ik snap je zorgen als ik dit lees. Ik zou denk ik toch aandringen op verder onderzoek bij de kinderarts. Gewoon echt duidelijk aangeven dat jullie je zorgen maken, vooral gezien het complete plaatje. Altijd ziek/koorts, bleek, rustig, toch wel wat achterlopen qua ontwikkeling. Ja, het kan allemaal toeval zijn, maar het is wel veel, zo bij elkaar. Heel veel succes in ieder geval, ik hoop dat de kinderarts jullie toch serieus neemt.
8 maanden geleden
Mijn kleine is ook altijd ziek… gaat die naar de opvang?
Op en af koorts hangerig, continu snot, je voelt zijn longen steeds met ademen, nu weer aan de antibiotica.
Oorontsteking, en waterpokken🙄 mijn eigen gezondheid is ook niet best dus steken elkaar ook steeds aan denk ik.
8 maanden geleden
Ik snap jou heel goed! Hier al heeeel wat tranen laten rollen over het feit dat ik het zo beu ben dat ze constant ziek is. Ik ben ook helemaal op. Heb daar ook al verschillende topics over geopend hier op dit platform.
Wij lopen ook bij een kinderarts en zijn daar voor het laatst in januari geloof ik geweest. We moeten in mei weer terug om te kijken hoe het van januari tot mei gegaan is omdat ze ervan overtuigd was dat ze in de lente niet meer ziek zou zijn. Dus wel. Al op de spoed gezeten en een paar x terug geweest naar de KNO. Ook heeft ze al 5 x antibiotica gehad in 10 maanden tijd, waar ze eigenlijk niet op reageert (het doet niets, de ontstekingen blijven). Aanstaande dinsdag moeten we naar het ziekenhuis om buisjes te plaatsen. We hopen dat het vanaf dan beter gaat met alles / al een stuk verlichting geeft .. 🤞🏻 Je mag me altijd een berichtje doen als je wilt sparren, als je ‘tips’ wilt of gewoon je ei kwijt wilt!! ❤️
8 maanden geleden
Wat naar zeg, begrijp dat je je zorgen maakt. Is er gekeken naar de oren (KNO-arts) of bloed geprikt? Onze kleine is ook vaak ziek, maar niet zoals jij omschrijft. Het eerste jaar is wel vervelend, zeker als ze naar de opvang gaan. Ze pikken alles mee. Onze peuter had dit ook en is nu bijna niet meer ziek. Wel ben ik een poosje terug met hem wezen bloedprikken omdat hij altijd zo moe is/was en bleek zag. Hier kwam niets uit. Onze huisarts neemt ons altijd serieus. Hopelijk jullie arts ook!
8 maanden geleden
Wij hebben ook een "gevoelige baby" in de woorden van onze huisarts. Heel vaak verkouden en ontstoken oortjes. Hij heeft een koemelkallergie en al 2x antibiotica gehad, dus misschien heeft z'n immuunsysteem het gewoon beetje zwaar. Maar hij pikt ook steeds virussen op op de opvang. Schijnbaar is het 1e jaar of zelfs 2e jaar gewoon pittig qua ziek zijn. We zijn zelf ook constant ziek. Echt zwaar. Maar goed ik denk maar over 2 jaar hebben we weer een ijzeren immuunsysteem. Wat het kruipen betreft volgt ieder kindje eigen tempo. Die van ons loopt al bijna ondanks alle ziek zijn. Als je zorgen hebt zou ik vooral niet letten op andere babies want het verschilt gewoon enorm en het kan ook opeens hard gaan. Als je echt zorgen hebt zou ik naar CB of kinderfysiotherapeut gaan. Sterkte met het ziek zijn!
8 maanden geleden
Hier erkenning wij zijn aan het tobben sinds de kerst. Vaak koorts, keelontsteking, snot en snot verkouden week in week uit. Nog groter drama als ze bij de gastouder is geweest en slaap te kort heeft. Huisarts heeft overlegd met de kinderarts waarschijnlijk stomme pech en pakt iedere virus op. Wij zijn blij dat het voorjaar is begonnen zodat snel de virussen minder worden.
Hou vol mama 🍀