8 Reacties

4 maanden geleden

Dit had ik ook deze week, inclusief veel drinken en verder nergens tevreden mee zijn alles huilen. Sinds vandaag is het over, denk dat het een sprongetje was. Ik begreep dat baby's rond deze tijd ook hun slaapcyclus gaan verlengen en het daardoor lastiger wordt

4 maanden geleden

Hier ook, ze is nu 9 weken. Ik dacht eigenlijk dat het door het rota vaccin van vorige week kwam, maar dat kan natuurlijk ook toeval zijn.

4 maanden geleden

Reactie op Liene91

Dit had ik ook deze week, inclusief veel drinken en verder nergens tevreden ...
Oja inderdaad dat zou het ook kunnen zijn, op hoop van zege

4 maanden geleden

Reactie op SandraElisa

Hier ook, ze is nu 9 weken. Ik dacht eigenlijk dat het door het rota vaccin ...
Hmm ja dat zou ook nog kunnen maar dan zou de bijwerking echt pas dagen later zijn bij mij

4 maanden geleden

Hier ook. 8 weken oud en opeens 10/20 minuten slaapjes ipv de 1/2uur die we gewend zijn.

4 maanden geleden

Hier ook een baby van 8 weken. Precies wat jij zegt, de ochtend een uurtje of 2 met geluk en voor de rest hazenslaapjes. Schijnt allemaal heel normaal te zijn. Als ze met de korte slaapjes rond de 4 uur halen overdag zit het toch wel goed. De draagzak helpt bij mij zeker goed om de baby te laten slapen overdag.

4 maanden geleden

Ja herkenbaar, maar dan ook opeens een dag waarop hij heel de middag slaapt..

3 maanden geleden

Hier hetzelfde. Baby van 9 weken die alleen in de ochtend een uurtje slaapt en overdag soms nog verspreid steeds half uurtje hooguit per keer. En slaapt pas echt lang wanneer hij savonds de laatste fles heeft gekregen rond 21:30…