8 Reacties
8 maanden geleden
Onze beide jongens hebben ook wel van die fases gehad, ze hebben beiden een voorkeur voor mij. Onze peuter heel nadrukkelijk zelfs, dat is natuurlijk voor papa niet zo leuk. Hij is gewoon een fijne en lieve vader, dus ik kan de reden ook niet helemaal plaatsen. Waarschijnlijk toch de geborgenheid en veiligheid van mama die ze graag willen. Wat vind je partner ervan?
8 maanden geleden
Doet ze dat altijd?
Doet ze het in wanneer er verder niemand is wanneer jij er niet bent en hij de enige is
8 maanden geleden
Onze oudste heeft dit ook gehad. Mijn vriend kon niks met haar en ik kon eigelijk alleen van huis als ze sliep. Hij heeft mij regelmatig naar huis gebeld als ze wakker was geworden omdat ze heel de buurt bij elkaar krijste. Zoiezo moest ze niks van mannen hebben en waren er maar enkele die naar haar mochten kijken. Uiteindelijk is dit allemaal goed gekomen en trekt ze nu juist meer naar der vader toe. Ik denk dat je vooral niks moet forceren en het een beetje op zn beloop moet laten. Veel "spelen" met zn drie毛n en dan zelf steeds meer kleine beetjes afstand nemen. Ze hebben natuurlijk ook 9 maanden heel warm en vertrouwd in onze buiken gezeten wat ze een enorm veilig gevoel gaf
7 maanden geleden
Wat wij op een moment hebben gedaan is steeds een klein stukje gaan wandelen en onze dochter bij der vader gelaten. Beginnen met 3 minuten en dit opgebouwd. Zodat ze ook gaan leren en zien dat mama weer terug komt. Ik vond die wel heel moeilijk de eerste keren was ze dan echt overstuur als ik terug kwam maar ik denk wel dat dit geholpen heeft.