5 Reacties

4 maanden geleden

Probiotica kan je al starten, wel zorgen dat je dat niet tegelijk geeft met de antibiotica, want dan worden de goede bacteriën weer gedood. Hij zal van de Probiotica niet zo snel diarree krijgen, eerder van de ab. Antibiotica zorgt vaak voor buikpijn, dus dat kan de oorzaak van de onrust zijn. Mijn oudste heeft ab gehad als kleine baby ivm oorontsteking, maar dat is 7 jaar geleden en toen was er nog niet zoveel bekend over Probiotica . Maar ik ben dierenartsassistent en we geven honden en katten tegenwoordig ook vaker Probiotica bij een antibiotica kuur

4 maanden geleden

Reactie op ariella92

Probiotica kan je al starten, wel zorgen dat je dat niet tegelijk geeft met ...
Dankjewel voor je reactie! We gaan vandaag dan al beginnen met baby probiotica en geven het niet tegelijkertijd. Echt zo verdrietig om je kindje zo jong al een heftig medicijn te geven waarvan je weet dat het zn darmflora langdurig kan verpesten 😭

4 maanden geleden

Onze dochter had helaas een antibiotica kuur toen ze 2 weken was. Zij had veel last van haar darmen en diarree. Ik ben einde van de kuur op advies met probiotica begonnen en gebruik het nog. Een week nadat de kuur voorbij was, merkte ik dat ze weer rustiger werd en ook weer normale ontlasting. Tijdens de kuur had ze bijna elke luier een beetje poep en het was waterig. Ze was ook een stuk onrustiger dan daarvoor en erna. Het is idd super vervelend en zielig zo’n kuur op jonge leeftijd. Succes en hopelijk gaan de tien dagen snel voorbij.

3 maanden geleden

Reactie op Elm0

Dankjewel voor je reactie! We gaan vandaag dan al beginnen met baby probiot ...