Hoi hoi,
Het is weer tijd om na te denken over anticonceptie. Ik ben benieuwd voor welke anticonceptie jullie gaan of al zijn gegaan en waarom.
Liefs 💐
Ik heb 5 jaar geleden ongeveer mijn spiraal er uit laten halen en daarvoor zat ik aan de pil. Na spiraal nergens meer aan gegaan, wilde ik niet meer. Altijd dus met condoom gedaan, tot de keer dat ik zwanger raakte.
Nu is mijn kindje 8 weken oud en ik ben niet van plan weer anticonceptie te nemen. Ik hou het dus bij geen anticonceptie, haha. 😊
4 weken na de bevalling ben ik weer begonnen met de normale pil. Ik heb een ks gehad, dus mag sowieso een jaar niet zwanger worden.
Ik wil graag een spiraaltje, maar dat mocht pas vanaf 12 weken na de bevalling.
Ik weet het niet, vond het gesprek met de huisarts wat apart. Het heeft bij mij 3 jaar geduurd, na de prikpil, voordat ik zwanger raakte. Alles duurde zo lang. Ik zei dat ik graag aan de pil wilde tot ik een spiraaltje kon krijgen. Gezien ik nog wel een kinderwens heb gaf ze aan dat zonde te vinden en ik dan beter aan de pil kon blijven. Maar.. ik wil ook niet dat het dan weer 3 jaar duurt. Dilemma’s 🤷🏼♀️
Condoomgebruik! Wil geen hormonen want ik word rr down van. Plus mijn lichaam zou dan 24/7 aan moeten passen voor die 10 minuten sex af en toe 😅 no thanks
Condoom, hiervoor FAM + condoom. Maar met compleet bv kan dat even niet. Zal wel lang duren voor ik weer wat cycles heb. In ieder geval nooit meer hormonen, troep