55 Reacties

4 maanden geleden

Ik ga voor de kylena advies verloskundige Minste hormonen

4 maanden geleden

Reactie op carmenflower

Ik ook

4 maanden geleden

Ik heb 5 jaar geleden ongeveer mijn spiraal er uit laten halen en daarvoor zat ik aan de pil. Na spiraal nergens meer aan gegaan, wilde ik niet meer. Altijd dus met condoom gedaan, tot de keer dat ik zwanger raakte. Nu is mijn kindje 8 weken oud en ik ben niet van plan weer anticonceptie te nemen. Ik hou het dus bij geen anticonceptie, haha. 😊

4 maanden geleden

Ik ga een koper spiraal laten plaatsen.

4 maanden geleden

Ik ben 8 jaar geleden met de pil gestopt, ik wilde geen hormonen slikken, en sindsdien al condooms gebruikt. Dus nu weer condooms

4 maanden geleden

Ik laat volgende week maandag een koper spiraal plaatsen

4 maanden geleden

Ik ben de hormoonpleister aan het testen

4 maanden geleden

Voor mij wordt het weer de Implanon, tot mijn man zich laat behandelen. Wij gaan voor een definitieve oplossing 😅😅

4 maanden geleden

Mijn partner heeft een knip laten zetten dus hier een definitieve oplossing. Hebben ook al 3 kindjes nu dus meer hoeft voor ons echt niet meer.

4 maanden geleden

4 weken na de bevalling ben ik weer begonnen met de normale pil. Ik heb een ks gehad, dus mag sowieso een jaar niet zwanger worden. Ik wil graag een spiraaltje, maar dat mocht pas vanaf 12 weken na de bevalling. Ik weet het niet, vond het gesprek met de huisarts wat apart. Het heeft bij mij 3 jaar geduurd, na de prikpil, voordat ik zwanger raakte. Alles duurde zo lang. Ik zei dat ik graag aan de pil wilde tot ik een spiraaltje kon krijgen. Gezien ik nog wel een kinderwens heb gaf ze aan dat zonde te vinden en ik dan beter aan de pil kon blijven. Maar.. ik wil ook niet dat het dan weer 3 jaar duurt. Dilemma’s 🤷🏼‍♀️

4 maanden geleden

Condoomgebruik! Wil geen hormonen want ik word rr down van. Plus mijn lichaam zou dan 24/7 aan moeten passen voor die 10 minuten sex af en toe 😅 no thanks

4 maanden geleden

Reactie op Elm0

Condoomgebruik! Wil geen hormonen want ik word rr down van. Plus mijn licha ...
Amen

4 maanden geleden

Reactie op Adriana-25

Mijn partner heeft een knip laten zetten dus hier een definitieve oplossing ...
Vond je man het meevallen? Mijn vriend gaat dat ook laten doen maar volgens mij vindt ie t eng haha al wil hij dat niet toegeven

4 maanden geleden

Wij gebruiken nu condooms en uiteindelijk laat mijn vriend zich steriliseren , maar hij heeft wat tijd nodig om zich mentaal voor te bereiden haha

4 maanden geleden

Condoom, hiervoor FAM + condoom. Maar met compleet bv kan dat even niet. Zal wel lang duren voor ik weer wat cycles heb. In ieder geval nooit meer hormonen, troep

4 maanden geleden

Mirena spiraal. Hiervoor ook gehad en heel tevreden. Voorlopig geen kinderwens meer en ik ga beter op de lokale hormonen dan de pil

4 maanden geleden

Reactie op carmenflower

Die wilde ik ook, maar mijn gynaecoloog raadde het af. Niet alle ovulaties zouden erdoor tegengehouden worden, zei ze 😳. Ik ga nu voor koper spiraal.

4 maanden geleden

Hier ook een afspraak gemaakt voor een koperspiraal

4 maanden geleden

Vriendlief gaat voor de knip 🙌🏻

4 maanden geleden

Voor nu de pil en condoom..maar ga mijzelf laten helpen ipv partner. Krijg zometeen nog een voorlichting over een spiraal als tijdelijke oplossing