55 Reacties
4 maanden geleden
Ik heb voor de zwangerschap de implanon gehad (staafje in de arm), is de meest betrouwbare optie en het was super fijn! Ga hem straks weer laten plaatsen.
4 maanden geleden
Reactie op Teresita
Die wilde ik ook, maar mijn gynaecoloog raadde het af. Niet alle ovulaties ...
3 jaar de Kylena gehad en nergens last van gehad. Pas (direct)zwanger geworden nadat hij eruit is gehaald. Ik kan hem aanbevelen!
4 maanden geleden
Reactie op Elm0
Condoomgebruik! Wil geen hormonen want ik word rr down van. Plus mijn licha ...
Ik vind dit wel een eye-opener eigenlijk.
Ik stond op het punt een koperspiraal te nemen. Nog geen ervaring met spiraal. Maar ik had toch afgezegd. Het voelde niet goed en ik wilde de controle niet verliezen ofzo? (Alsof het mentaal als sterilisatie voelde wat natuurlijk niet zo is maar zo ervaarde ik het wel).
We gaan nu voor condooms (maar hebben nog geen seks gehad... soms wel behoefte aan maar zijn toch blij met de slaap die we kunnen hebben met baby en dreumes thuis🤣).
Ik zou misschien ook graag over 1 of anderhalf jaar weer zwanger willen worden dus dan vind ik een spiraal ook "gedoe aan mijn lichaam".
Nu alleen manlief nog overhalen maar dat is een ander verhaal🤣✌️
En wie weet dat ik gaandeweg toch denk dat 2 kindjes voldoende is dan ga ik een koperspiraal proberen maar wel bang na alle wisselende verhalen
4 maanden geleden
Heb van de week een spiraaltje laten plaatsen. We willen waarschijnlijk over een paar jaar toch nog een 3e. Daarna zal m’n man een vasectomie nemen.
4 maanden geleden
Wat is de mini pil? Ik heb morgen de 6 weken afspraak met mijn vk, en moet toch echt iets kiezen. Deze baby is namelijk ook al gekomen zonder inwendige zaadlozing en ik ben zo bang snel zwanger te raken 😭
Ik hoor slechte dingen over de prikpil, mirena gehad maar ivm mijn man een beetje lastig (die draadjes), gewone pil ook en tijd gehad maar veel aangekomen. Ik ben een beetje radeloos, want we vinden condooms beide zo een raar gevoel… maarja wat moet moet..
4 maanden geleden
Reactie op Babymei24
Was dit een heftige ingreep voor hem? En stond hij hier zelf ook voor open ...
Viel wel mee volgens hem. Ik ben het gesprek wel begonnen. Vond het zijn beurt na 3 zwangerschappen en bevallingen 🤭