9 Reacties

24 dagen geleden

Hier hetzelfde, ik zeg altijd dat hij dan aan het skydiven is 😂hij balanceert dan op zijn buik met zijn benen en armen in de lucht

24 dagen geleden

Die van ons doet dat ook als ze op haar buik is gerold! Ik zeg steeds dat ze lijkt op een glijdende pinguïn 😂 Fijn om te zien dat andere kids het ook hebben, hopelijk is het niks geks 🙈

24 dagen geleden

Doen jullie kleintjes ook hun armpjes een beetje naar achter als je ze gewoon zittend beet hebt?

24 dagen geleden

Reactie op victoriadox

Doen jullie kleintjes ook hun armpjes een beetje naar achter als je ze gewo ...
Nee, dat niet. Vaak heeft ze dan haar handjes samen vast voor zich

24 dagen geleden

Nee dat inderdaad niet alleen als hij op zijn buik ligt, als hij zit zit ie meestal rustig of met zijn handen in zijn mond

24 dagen geleden

Mijn oudste deed dit ook enorm. Die lag dan te "zwemmen" op de grond. Volgens mijn stiefmoeder die kinderfysio is komt dat omdat ze te veel met de rugspieren doen en meer moeten leren om de borstspieren te gebruiken

24 dagen geleden

Reactie op Ab itsme

Mijn oudste deed dit ook enorm. Die lag dan te "zwemmen" op de grond. Volge ...
Is dat vanzelf beter geworden of heb je hier wat in gedaan?

24 dagen geleden

Hier precies hetzelfde! Denk dat de buikspiertjes nog wat sterker moeten worden. Ze doet het ook bij de borstvoeding!

24 dagen geleden

Reactie op frummeltje1

Is dat vanzelf beter geworden of heb je hier wat in gedaan?
Ik heb af en toe wat kleine oefeningetjes gedaan om de borstspieren wat meer te trainen en activeren. Maar het is uiteindelijk beter geworden hoor. Maar wel pas toen hij ging kruipen met 7 maanden. Als ik er meer mee had gedaan had hij wss eerder gekropen