23 Reacties

3 maanden geleden

Ik maak ook wel eens een flesje met een deel warm water een deel koud water! Dus ik denk dat het wel zou kunnen.

3 maanden geleden

Ik zou het wel "aandurven" die machines worden vast goed schoongemaakt. Of anders naar de receptie om te vragen of ze het mineraal/kraan/water willen opwarmen in de magnetron?

3 maanden geleden

Ja ik maak hem ook op die manier. Alleen is het warmwater vinden nu dus een dingetje. Zou dit automaat veilig/goed water bevatten? 95graden is dus aardig warm.

3 maanden geleden

Reactie op Zonnebloemmm

Ja ik maak hem ook op die manier. Alleen is het warmwater vinden nu dus een ...
Ah zo, hm kan je misschien vragen of ze eventueel een magnetron hebben waar ze de sourcy water in kunnen opwarmen?

3 maanden geleden

Je kan ook gewoon warm water uit de kraan gebruiken? Het water in NL is veilig en schoon 🙂

3 maanden geleden

Als ik jou was zou ik heet met koud water mixen zo heb ik het ook gedaan soms als ik onderweg was

3 maanden geleden

Reactie op wensvoornummer2

Je kan ook gewoon warm water uit de kraan gebruiken? Het water in NL is vei ...
Dat is helaas niet helemaal waar.. voor koud water is het inderdaad veilig maar er wordt nog steeds afgeraden om met warm water uit de kraan een fles te maken.

3 maanden geleden

Je zou inderdaad koud water uit je flesje of uit de kraan kunnen toevoegen aan het warm water uit de automaat!

3 maanden geleden

Je kunt dat gewoon mixen of warm water uit de kraan pakken. Kraamzorg bij de oudste gaf dat aan dat dat prima kon als back up optie. En we hebben de oudste zo 10 maanden lang zijn fles gegeven 😅

3 maanden geleden

Ik doe het ook op die manier, koud water en warm water mixen. Alleen was het warmwater dus een twijfel geval. Maar het is opgelost, althans ik hoop dat het veilig/schoon/goed water is. Ikheb water uit het warm water automaat gepakt. Dit ga in dus mixen met de sourcy.

3 maanden geleden

Reactie op Zonnebloemmm

Ik doe het ook op die manier, koud water en warm water mixen. Alleen was he ...
Dat lijkt me wel! Ze zeggen met warm water uit de kraan nog steeds dat het meer metalen kan bevatten en daarom raden ze dat af. Maar water uit zo’n automaat zal anders zijn. En anders inderdaad als je toch echt nog twijfels hebt even naar het restaurant lopen of ze het kunnen verwarmen in de magnetron. ☺️

3 maanden geleden

Reactie op KimberlyM93

Dat is helaas niet helemaal waar.. voor koud water is het inderdaad veilig ...
Ik denk dat een keertje geen kwaad kan 😉

3 maanden geleden

Of je koopt een waterkoker voor 10-20 euro bij een action of Blokker in de buurt voor in de hotelkamer

3 maanden geleden

Warm water uit de kraan kan écht geen kwaad voor een keertje. 😉 Ik heb het altijd gebruikt ‘s nachts. Anders duurde het mij te lang. 🙃 En mn zoon is inmiddels een kerngezonde peuter.

3 maanden geleden

Denk niet dat water uit de automaat per se verkeerd is om in dit soort gevallen af en toe te gebruiken, maar als je dat liever niet doet, is melk maken met mineraalwater en dat vervolgens in de fles verwarmen in een bakje met heet water uit de automaat ook een optie.

3 maanden geleden

Reactie op KimberlyM93

Dat is helaas niet helemaal waar.. voor koud water is het inderdaad veilig ...
Hmm.. zowel de verpleegkundige en kinderarts in het ziekenhuis als onze kraamhulp zeiden dat we dit gerust konden doen!

3 maanden geleden

Fijn dat het gelukt is! Ik zou de volgende keer trouwens gewoon even vragen of een medewerker het voor je wil opwarmen. Er worden soms vreemde dingen gedaan met de waterkokers op hotelkamers heb ik gehoord. Dus persoonlijk zou ik die liever niet gebruiken voor een flesje😅

3 maanden geleden

Reactie op Lisa1320

Fijn dat het gelukt is! Ik zou de volgende keer trouwens gewoon even vragen ...
Nee precies, al had ik een waterkoker op de kamer dan had ik hem waarschijnlijk sowieso niet gebruikt, heb die dingen namelijk ook gehoord en gelezen 🤐

3 maanden geleden

Heb trouwens het idee dat ze het water helemaal niet fijn vond, of de sourcy of de verwarmde water uit de automaat, geen idee welke precies maar ze spuugt er namelijk meer van en drinkt dr flesjes niet meer leeg. Gelukkig gaan we vandaag naar huis. Het is mooi geweest 🥲 vakantie met een baby is toch wel weer even wennen zeg jeetje. Ikga thuis flink bijkomen.

3 maanden geleden

Het is nu te laat want je gaat weer terug naar huis maar was het geen optie om je eigen waterkoker mee te nemen?