8 Reacties
4 maanden geleden
Wij hebben de nuna pipa lite en de nuna cari aire voor de baby op het moment. De vaste autostoel hebben we wel voor onze dreumes en ook alvast gehaald voor de baby. Voor ons werkt het veel fijner om de autostoel wel meteen mee te kunnen nemen. Zo'n kleintje slaapt namelijk al snel in zo'n stoel en omzetten naar een losse reiswieg wil dan eigenlijk niet zonder ze wakker te maken. Althans bij onze kindjes is dat zo. Vaak als we nu ergens heen gaan dan nemen we de nuna cari aire mee zodat we niet los nog een reiswieg mee moeten nemen. Wel is dit een groot ding in de auto en hebben we maar 1 geschikte auto hiervoor, want de dreumes zit dus in een grotere stoel aan de andere kant. De andere auto is net te smal waardoor we daar alleen gebruik maken van de nuna pipa lite.
4 maanden geleden
Reactie op BabyboefXX
Wij hebben de recaro Salia elite. T beste van 2 werelden 👌🏻
Ik zocht hem net even op! Is dat nou een 2 in 1 stoel? 😮
4 maanden geleden
Reactie op Manon291994
Ik zocht hem net even op! Is dat nou een 2 in 1 stoel? 😮
Klopt, inmiddels hebben we er zelf 4 voor beide auto’s en opa en oma ook 2 😅 de losse maxi Cosi weegt ook super weinig dus pak je heel makkelijk even mee
4 maanden geleden
Wij hebben de maxicosi coral. Voordeel hierbij is dat er een apart bakje in zit voor de eerste maanden. Dan hoef je niet te sjouwen aan zo'n zware maxicosi.
4 maanden geleden
Wij hebben een maxi cosi marble voor onze dochter. Alleen hebben we hem sinds haar geboorte nog niet uit de auto gehaald. Dus zijn net overgestapt op de Joie i-spin safe, die was van haar broer. Deze neemt wat minder ruimte in en ze zit er wat beter in (ze is nu 2 maand, 56 cm en 5.8 kg). Is te gebruiken vanaf geboorte tot ik dacht 4 jaar. Maar onze ervaring is dat de stoel pas vanaf zo'n 55 cm goed zit, i.t.t. de 40 cm die ze zelf aangeven. Ik vind het persoonlijk erg fijn dat de stoel draaibaar is en een ligstand heeft. Dus ik zou hem wel aanraden.
Onze zoon van net 2 zit in een maxi cosi titan pro. Niet vanaf geboorte te gebruiken, maar wel een aanrader als opvolger. Deze stoel is wel voorwaarts, maar qua ruimte in de auto past er maar 1 achterwaartse stoel. Verder bevalt hij erg goed! Zoon is vrij groot (nu 24 maanden, 96 cm en 15 kg), maar heeft nog genoeg ruimte over. Alhoewel hij de 12 jaar niet gaat redden denk ik😅
4 maanden geleden
Reactie op hellobaby2021
Wij hebben de maxicosi coral. Voordeel hierbij is dat er een apart bakje in ...
Ohja gaaf! Heb ooit een moeder gehad op mijn werk (kinderopvang) die deze ook had! Geweldig! Alhoewel ik zelf deze nu niet meer zo prettig zou vinden denk ik, aangezien mijn zoontje aan de grote kant is hihi.
4 maanden geleden
Reactie op Lisa1320
Wij hebben een maxi cosi marble voor onze dochter. Alleen hebben we hem sin ...
Net even opgezocht! Ziet er ook fijn uit! Wij zouden uiteindelijk ook graag een draaiende stoel willen. Mijn zoontje loopt wel gelijk aan grootte en gewicht met je dochter! (2 maand, 59 cm, 5,9 kg). Ga even inlezen ook op deze 😊 bedankt voor je uitgebreide reactie!