30 Reacties
3 maanden geleden
Hier rond half 9 laatste fles en dan naar bed. Ik heb gemerkt dat ze standaard tussen half 5 en half 6 komt in de nacht. Of ik nu fles geef om 20u of 23u. En moest haar altijd wakker maken voor de laatste terwijl ze diep weg was.
Ik kijk dus nu wanneer ze ongeveer wil drinken rond 20/20.30 en breng haar dan naar boven.
3 maanden geleden
Reactie op EviLisa
Hier sliep ze standaard vanaf de geboorte pas om 23.30. Sinds een week ben ...
Hier ook. Ons zoontje heeft 11 weken elke avond gevochten om wakker te blijven en ging dan rond 22u slapen. Maar ik ben blijven proberen hem in de avond eerder in bed te laten slapen en inmiddels lukt het vaak om hem tussen 20 en 21u naar bed te hebben voor de nacht.
3 maanden geleden
Reactie op Lintje85
Geef je dan geen fles meer rond 23 uur ofzo nog? Onze laatste fles krijgt o ...
Ik wacht gewoon tot hij zichzelf meldt. Als hij vroeg slaapt dan meldt hij zich meestal rond 2.30u en als het iets later is dan vaak rond 4.30/5.00u.
De eerste weken dat hij heel laat ging slapen sliep hij gewoon door tot half7 ofzo, maar dan had hij een late fles gehad. Ik laat hem zelf komen in de hoop dat hij dan vanzelf een keer door gaat slapen tot de ochtend. Hij is nu 3 maanden oud. Onze oudste heeft de eerste 2 jaar niet doorgeslapen, dus ik vind dit al helemaal fantastisch haha
3 maanden geleden
Reactie op 89Liz
Ik wacht gewoon tot hij zichzelf meldt. Als hij vroeg slaapt dan meldt hij ...
Ja mijn zoontje slaapt nu dus vanaf de fles tussen 20 en 22 gewoon door tot 6 of 7 uur. We moeten hem vaak wakker maken om 6:30 omdat hij dan een fles moet krijgen als hij naar de opvang moet en de andere dagen willen we hetzelfde ritme aanhouden
3 maanden geleden
Mijn dochter heeft een tijdje geclusterd tot 23:00, toen dacht ik "ja, hoe moet ik haar dan tussen 19:00 en 20:00 naar bed brengen?". Op een gegeven moment stopte ze met clusteren en viel rond 20:00 uur in de box in slaap. Haar toen de volgende dag na het voeden rond 20:00 in bed gaan leggen en toen sliep ze meteen door tot de volgende ochtend