9 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Elize1989
Hoe oud is jullie dochter? Onze zoon is 14 weken en die komt nog 2x per nac ...
3 maanden! Dus 13 weken
2 maanden geleden
Je zou het een keertje kunnen uitproberen. Wij hebben het een keer uitgeprobeerd, maar toen kwam ze om 3 uur 🤪. Als je zowel de laatste als de eerste voeding kwam tijdstip prima vindt, zou ik het denk ik zo laten
2 maanden geleden
Reactie op Keeley
De 23.30 eruit laten en dan kijken wat ze doet. Of ze slaapt door of ze kom ...
Hebben we vannacht geprobeerd! Ze kwam pas om 5.00 terwijl ze de laatste fles om 20.00/20.30 had gehad dus best netjes! Alleen krijgt ze nu wel weer minder binnen op deze manier en het is al geen grote drinker…
2 maanden geleden
Reactie op victoriadox
Hebben we vannacht geprobeerd! Ze kwam pas om 5.00 terwijl ze de laatste fl ...
Bij onze tzeede dochter zijn we er nog niet aan toe deze te laten wegvallen. Maar bij de eerste hadden we die fles stilaan afgebouwd en toen ze nog maar 100ml kreeg (zoals jij nu geeft) zijn we stilaan gestopt en na enkele dagen sliep ze opnieuw door maar dan van 19-7. Ik zou dus, vermits ze het al tot 5u kan, enkele dagen volhouden en hopelijk kan ze het snel weer tot 7u ong.
2 maanden geleden
Reactie op Yref
Bij onze tzeede dochter zijn we er nog niet aan toe deze te laten wegvallen ...
Verwacht je dan ook dat ze overdag grotere hoeveelheden gaat drinken? Want dat is hier wel een probleem, ze drinkt max 135/145 per fles en ook wel eens ineens 80 tussendoor, dus als ze dan nog maar 5 flesjes krijgt is dat wel heel weinig…
2 maanden geleden
Reactie op victoriadox
Verwacht je dan ook dat ze overdag grotere hoeveelheden gaat drinken? Want ...
Goh ik zou het een beetje aanvoelen, ik denk dat wij toen wel wat meer aanboden zodat ze tenminste wel de optie had. Zeker de ochtendfles was toen wel net wat meer dan de andere flessen.
Maar ik snap je twijfel, momenteel bij de tweede dochter een beetje hetzelfde. Ze drinkt minder grote hoeveelheden op dan haar zus op diezelfde leeftijd, en zus woog een kilo minder dusja 🤷🏼♀️ alle kindjes zijn anders en ook wij gaan moeten zoeken naar de beste manier om dit nu aan te pakken, maar da komt ook wel weer goed ☺️