10 Reacties

gisteren

Geloof me, je bent niet de enige! Ik zie t overal op social media: mensen die in bed liggen met kerst doordat ze allemaal geveld zijn door griep. Wij dit jaar gelukkig niet, maar de 3 jaar ervoor was het hier ook elke kerst/oud en nieuw raak! Heel logisch ook met kleine kinderen 🫠🫠 Hoop dat je zoontje zich snel beter voelt!

gisteren

Jaa hier helaas ook. Dag voor kerst van het kdv moeten halen met vermoedelijk de 6e ziekte. Hoe ziek ze is valt opzich mee alleen nachten zijn wel drama. Ook kerst bij schoonfamilie moeten afzeggen omdat we een neefje hebben van twee maanden en de ziekte natuurlijk besmettelijk is. Ook vriend flink verkouden die ook niet de gezelligste is 🤭

gisteren

Hier ook🙋🏻‍♀️ beide kinderen verkouden, snotneus, hoesten, vieze ogen. En de jongste spuugt ook regelmatig. En ik keek ook zo uit naar kerst☹️ de nachten zijn drama op het moment dus iedereen is moe. En mn vriend moest gisteren en vandaag werken van 10 tot 22. Dus dit is niet zoals ik kerst voor me zag dit jaar helaas

gisteren

Ahw wat jammer! Beterschap met de kleine
Nu gelukkig niet, maar vorig jaar met kerst door RS in het ziekenhuis (precies ook alleen de kerstdagen).

gisteren

Beterschap ❤️ ja hier ook… onze dochter is vanaf zaterdag. hoopte na een heftige week, gisteren even met familie te kunnen zijn maar helaas 😔 Hier wilt ze alleen maar slapen en de koorts vlamde gisteren weer op. Hopelijk maandag beter, we hebben dan een huisje in de Veluwe geboekt met vrienden 😅
Hier ook een ziek meisje. Koorts, snottebellen, overgeven en hangen. Heel zielig en mama geniet van alle knuffels en gehang 😢❤️

4 uur geleden

Niet lullig bedoeld, maar ik vind het ergens fijn om te lezen dat er zoveel in hetzelfde schuitje zitten. De oudste is al drie dagen aan het spugen en alle kerstdagen zijn geannuleerd. Voelde me gisteren even heeeel zielig, kerst is echt mn lievelingsfeest, maar dit kan nou eenmaal gebeuren. Hopelijk zijn alle kindjes wel snel weer beter!

2 uur geleden

Omg hier ook.. de WATERPOKKEN! Wat een hell

1 uur geleden

Hoe gaat het bij jullie inmiddels? Hier niet zo best. Zat gisteravond in mn eentje met beide kinderen op de spoedpost omdat de jongste benauwd was en koorts had en veel pijn had. Die heeft dus blijkbaar een keelontsteking. En na een onrustige nacht begint de oudste net over te geven. Dus wij kunnen onze plannen voor dit weekend ook wel afzeggen.. Verschrikkelijk dit.. nu maar hopen dat wij het niet ook krijgen.