10 Reacties
3 maanden geleden
Hi! Geen zorgen. Het mooie van bv is dat ze zelf wel komen wanneer ze echt dorst hebben. Zolang je kindje natuurlijk goed groeit. Mijn dochter krijgt ook alleen borstvoeding, is 12weken, groeit super en slaapt ook van 21:00/21:30 tot 08:00/08:30. Dit deed ze al vanaf toen ze 4 weken oud was. Ik heb me hier ook druk om gemaakt in het begin maar dat doe ik niet meer want ze doet het super.
3 maanden geleden
Wat knap! Ik denk inderdaad ook dat als ze het goed blijft doen (haar lijntje volgt volgens cb) er niets aan de hand is.
Ik ben wel erg benieuwd hoe je dat voor elkaar hebt gekregen 馃ぉ. Geef jij live borstvoeding of kolf je? Mijn dochtertje laat er maximaal 6 uur tussen volgens mij en ik geef live borstvoeding.
3 maanden geleden
Wauw dat klinkt voor mij als heel goed! Belangrijkste graadmeter is denk ik; hoe doet je kindje het? Als ze goed groeit, goede luiers heeft en overdag vrolijk en alert is, zou ik denken dat het prima is.
Ben vooral benieuwd of jullie iets speciaals hebben gedaan om dit voor elkaar te krijgen?
Ons zoontje van 10 weken komt nog om de 3/4 uur, ook in de nacht.
3 maanden geleden
Reactie op Monamo
Wat knap! Ik denk inderdaad ook dat als ze het goed blijft doen (haar lijnt ...
Ik geef ook live borstvoeding, heb helaas geen tips want heb echt volledig mijn dochter gevolgd.
Ze heeft een poosje geclusterd in de avond tot 23:00 en sliep dan daarna door in de ochtend. Toen ze stopte met clusteren hield het doorslapen aan en zijn we haar eerder naar bed gaan brengen waarna ze gewoon door bleef slapen tot de volgende ochtend.
3 maanden geleden
Wat goed, even een vraagje voor de moeders met doorslapers. Gebruikt jullie baby ook een speentje? Vannacht werd ik weer om de twee uur wakker, en daarom gaf ik m weer borst zodat die door zou slapen 馃槄
2 maanden geleden
Was het maar zo hier,
mijn dochter komt echt elke 2.5 a 3 uur ook snachts..
Wel een super blije vrolijke baby haha
Zolang ze goed groeit en vrolijk is lekker van genieten!