9 Reacties

één maand geleden

Ik volg, wij hebben dit ook ineens. Op de nachten na dan 🤣

één maand geleden

Ik volg ook! Onze normaal al goed slapende baby slaapt momenteel NOG meer/langer. Ze heeft vorige week wel 2 nachten gehad waarin ze weer wakker werd. Dacht dat sprong 4 was begonnen (is het ook), maar nu merk ik dus niks meer. Juist dat ze langer slaapt😅 Ben blij maar ik hoop niet dat dit bij ons allen stilte voor de storm is..

één maand geleden

Einde slaapregressie? Of misschien groeispurt ofzo waar ze haar energie voor nodig heeft?

één maand geleden

Hier ook, slapen was echt drama overdag. We waren een halfuur bezig om hem in slaap te krijgen. voor een slaapje van 45 min. Hij kon voorheen ook niet zelf in slaap vallen maar nu opeens wel. Hij slaapt ook echt uren overdag en zijn wakkertijd is nog maar krap een uur. Ik denk zelf einde slaapregressie, maar is nog wel wat vroeg. Hij is bijna 16 weken

één maand geleden

Same! Mijn zoon is nu bijna 18 weken. Een paar weken terug sliep hij ineens een paar nachten door. Daarna kwam hij een week lang ofzo juist vroeger in de nacht en was hij behoorlijk huilerig. Maar laatste nachten heeft hij ineens geslapen van half 8 tot half 8. Vanochtend zelfs tot kwart voor 9! Overdag nog wel met name hazenslaapjes

één maand geleden

Reactie op Elm0

Einde slaapregressie? Of misschien groeispurt ofzo waar ze haar energie vo ...
Ja die hadden wij ook opeens ertussen . 4 dagen geen kind aan en daarna brabbelen als een gek en weer terug naar de slaapregressie 😵‍💫🙈

één maand geleden

Bedankt voor jullie reacties! Komt dus wel vaker voor🙈 Maken jullie je kindje wakker? Soms slaapt ze overdag 1 dutje zo lang dat ze eigenlijk al een fles had gemogen en kom dan met andere flesjes in de war. Ik weet nooit zo goed moet ik haar wakker maken om overdag in een ritme te blijven of als ze lekker slaapt laten slapen omdat ze het dan nodig heeft? Soms zo lastig inschatten waar je goed aan doet😅.

één maand geleden

Reactie op Cynthv

Bedankt voor jullie reacties! Komt dus wel vaker voor🙈 Maken jullie je k ...
Na max drie uur maak ik hem hier wakker omdat we anders totaal niet lekker uit komen einde van de dag.

één maand geleden

Reactie op Cynthv

Bedankt voor jullie reacties! Komt dus wel vaker voor🙈 Maken jullie je k ...
Bureau van slaap gaf bij ons aan houd de dutjes max 2.5 uur aan. omdat de slaapdrang daarna voor het volgende dutjes ook blijft bestaan.