6 Reacties
2 maanden geleden
Wij hebben hetzelfde gehad. Hebben na ongeveer 1 week de laatste voeding verhoogd (210+7). Nu na 2,5 week zijn we vandaag begonnen met het aanbieden van 180+6 per fles. Dus 3x 180+6 en 1x 210+7
Ik zou zeker ook niet wakker maken. Zolang er genoeg plasluiers zijn en ze vrolijk is, gaat het helemaal goed
2 maanden geleden
Ik zou haar persoonlijk niet wakker maken in de nacht slaap. Dan wen je dat weer aan en een doorslapende baby is fijn toch?
Misschien overdag proberen toch weer 5 flesjes te geven? Als ik niet goed uit kom geef ik 4 flesjes en een klein flesje voor het slapen.
Verder zou ik echt kijken naar haar curve! Misschien zelf wegen thuis? (Kan ook samen op de weegschaal en dan jezelf bijvoorbeeld)
Mijn baby heeft een tijd veeeeel te veel gedronken maar bleef wel haar curve volgen welke onder het gemiddelde zit. Dus het is echt een verschil per kindje!
2 maanden geleden
Hier een baby die 6x 120+4 krijgt aangeboden, maar dit niet opdrinkt. Vanmorgen bijv. maar 55 cc gedronken.. Ze weegt ook 5,5 kg en buigt licht af van haar curve (begon op +1, zat toen op 0 en buigt nu naar -1). Ze is verder helder en alert en plast goed. Helaas krijgen we er gewoon niet meer in..
2 maanden geleden
Drinkt ze alles op? Is het een optie om bijvoorbeeld 180+6 aan te bieden?