12 Reacties

6 dagen geleden

Je heb van die speentjes die je in de vriezer kan doen met fruit ofzo erin, of misg evt een hydrofiel doek stukje nat maken en in de vriezer doen zodat ze erop kan sabbelen?

6 dagen geleden

Zo zielig he.. mijn zoon heeft het ook al 4 weken te pakken en is ook erg benauwd. Ik denk vooral dat je het moet uitzitten 😢 ui onder het bed, bedje ophogen kan misschien nog wat verlichting bieden..

6 dagen geleden

Reactie op JoKi1991

Zo zielig he.. mijn zoon heeft het ook al 4 weken te pakken en is ook erg b ...
Ja vreselijk om te zien 😢 ui op de kamer hebben we al. En bed ophogen hebben we ook al.

6 dagen geleden

Reactie op Kimberley287

Je heb van die speentjes die je in de vriezer kan doen met fruit ofzo erin, ...
Ahja. Dankjewel voor je tips! (:

6 dagen geleden

Baby neusspray en mee onder de douche zodat het wat loskomt. Of in de wipstoel in de badkamer terwijl je zelf douche helpt ook iets

6 dagen geleden

Reactie op Rissje89

Baby neusspray en mee onder de douche zodat het wat loskomt. Of in de wipst ...
Neusspray gebruik ik al veel. Ahja goeie dankje!

5 dagen geleden

Wij hebben een elektrische neuszuiger. Die kan je gebruiken na de neusspray of zoutoplossing mondose van otrivin

5 dagen geleden

Zoutoplossing druppels in combinatie met neuszuiger geeft veel verlichting en de oude truc, een ui naast het bed. Werkt echt! Stinkt wel maar de volgende ochtend het raam open zetten en de geur is weer weg.

5 dagen geleden

Reactie op Saar1705

Wij hebben een elektrische neuszuiger. Die kan je gebruiken na de neusspray ...
Ah ik heb de handmatige neuszuiger van otrivin. Wist niet dat er ook een elektrische ervan was. Thanks!

5 dagen geleden

Reactie op 🤰🏼

Zoutoplossing druppels in combinatie met neuszuiger geeft veel verlichting ...
Ja zoutoplossing en neuszuiger doen we al. Ja en ui truc doen we ook al. Moest er wel even aan wennen eerst 😂

5 dagen geleden

Hier zelfde probleem ik heb niet het idee dat dit neuszuiger en NaCl helpt eerlijk gezegd. Bij jullie wel? Resultaat is meestal alleen een baby die overstuur is. Wie heeft ervaring met Luuf? Is vanaf 6 maanden per, die ik moet nog even wachten..

5 dagen geleden

Reactie op Witlof

Hier zelfde probleem ik heb niet het idee dat dit neuszuiger en NaCl helpt ...
Ze heeft nu vooral last van de keel en daar werkt geen neuszuiger tegen. Wij hebben 1x luuf gedaan ( mag idd pas vanaf 6 maand maar ze is 5,5 maand nu) maar heeft niet veel effect gehad. Denk dat een ui beter is.