12 Reacties

één maand geleden

Ik herken dit ook! Onze kleine is ook 5 maanden en doet dit vooral als ik met hem knuffel of hem zelf kusjes geef. Dan komt hij met open mond naar mijn gezicht 🥰

één maand geleden

Mijn baby doet dit ook heel vaak, al langere tijd, maar in mijn inziens is dat geen kusjes geven en zoeken naar een tepel/flesje (in mijn geval tepel) om aan te happen om te drinken 🤭

één maand geleden

Reactie op ikwordmoederx

Mijn baby doet dit ook heel vaak, al langere tijd, maar in mijn inziens is ...
Oh en mijn baby is 4,5e maand oud.

één maand geleden

Mijn baby is 4 maand oud, als we knuffelen en zeggen kusje doet zij dit ook. Geen idee of het echt bewust een kusje geven is. Maat schattig is het wel🥰🥰

één maand geleden

Onze zoon van 4 maanden doet dit ook. Wij denken dat het komt door dat zijn tandjes misschien door willen komen? En ook omdat hij zuig behoefte heeft. Wel heel schattig 🤭

één maand geleden

Reactie op ikwordmoederx

Mijn baby doet dit ook heel vaak, al langere tijd, maar in mijn inziens is ...
Dit

één maand geleden

Reactie op kgul

Ik herken dit ook! Onze kleine is ook 5 maanden en doet dit vooral als ik m ...
Hier hetzelfde! Ook als ik hem ophaal van de opvang of oppas dan doet hij dit vaak. Ook als hij net gedonken heeft. Wat er precies achter zit weet ik niet, maar het is wel heel cute (en nat🤣).

één maand geleden

Doet die van mij ook, heel bewust. Heeft hier niks te maken met aanhappen.

één maand geleden

Ja die van mij ook! 's Avonds na het voeden voordat ze gaat slapen vaak. Echt een heel bewuste actie, zo schattig 🥰 Ik kan me dit niet meer herinneren of haar grote broer dit ook deed

één maand geleden

Mijne doet dit ook!!!!! En ook als ze geen honger heeft. Echt zo cute. 3 doet het vanaf 4.5 maand ongeveer

één maand geleden

Heel herkenbaar! Doet ze hier vooral nadat ze d'r buikje vol heeft gedronken bij mij ( bv) zo schattig. Net of ze dan 'dankjewel mama' zegt🥰

één maand geleden

Reactie op Liemasa

Heel herkenbaar! Doet ze hier vooral nadat ze d'r buikje vol heeft gedronke ...
Owja, over 8 dagen is ze ook 5 maanden