8 Reacties
5 dagen geleden
Mijn zoontje slaapt al vanaf 4 maanden op zijn buik. Wat ik ook probeerdr hij draaide altijd terug naar zijn buik, ook toen hij nog niet kon terug draaien. Ik vond dit ook super eng. Ik heb toen geleerd dat als zijn nekje sterk genoeg is om op zijn buik te kunnen draaien zal er niet veel kunnen gebeuren. Mocht je dat toch te spannend vinden wat ik zeker begrijp kan je misschien een zijslaap kussen aanschaffen?
Succes
5 dagen geleden
Wij gebruiken een zij slaap kussen hiervoor! Zoontje is 5 maanden en kon met 3,5 maand omrollen. Dus toen het kussen aangeschaft en werkte gelijk. Was geen lange wen periode bij ons.. gelukkig 😅
5 dagen geleden
Deze hebben wij
Bekijk Babyjem Zijslaap Kussen White op: https://www.bol.com/nl/p/babyjem-zijslaap-kussen-white/9300000035841977?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
5 dagen geleden
Mijn dochter slaapt ook op haar zij, maar als ze op haar buik rolt gaat ze soms wel met haar gezichtje aan de kant als ze geen lucht krijgt, maar soms ook niet en dan blijft ze in het matras liggen.. maar dan word ik wel meteen wakker van haar geluidjes. Ik heb een snoozz deken besteld, hopen dat dit werkt.
5 dagen geleden
wij hebben ook een zijslaper. Maar ik lig er naast en als ze soms doordraait begint ze te huilen.
5 dagen geleden
Reactie op aj205a
Onze baby slaapt al vanaf een paar weken oud op zijn buik, naast me in de c ...
hier ook! durf dit pas bij mn 3de kindje haha maar merk dat hij zn hoofdje gewoon zelf draait gedurende de nacht! zeker met 6 maanden kan je baby zijn nek wel optillen 😊