Ik ben ten einde raad en zit er ondertussen behoorlijk doorheen.
Onze kleine man van ondertussen 9 weekjes oud slaapt sinds een week of 6 echt verschrikkelijk.
Overdag wil hij alleen maar bij iemand slapen. Wakker wegleggen geprobeerd, krijsen. Slapend wegleggen geprobeerd, dan wordt hij binnen 10 minuten weer wakker.
Inbakeren geprobeerd, wordt hij boos van.
Slaapzakje dat hij met zn armpjes omhoog kan geprobeerd, wrijft hij hele tijd in zijn gezicht met als resultaat dat hij iedere keer zijn speen eruit gooit en gaat huilen.
Normale slaapzak geprobeerd, wordt hij helemaal gek van zn eigen armpjes. Zonder slaapzak zelfde verhaal.
Overdag kan ik dus niets doen in huis oid, omdat hij alleen maar slaapt als hij bij mij ligt.
S avonds hetzelfde verhaal. Dan ben ik iedere keer zo lang bezig met m in bed slapende te krijgen, dat het dan uiteindelijk alweer tijd is voor de volgende fles (hij komt ongeveer om de 4 uur).
Na zn late fles (uur of 12) lukt het meestal wel om m weg te leggen en dan komt hij s nachts nog een keer voor een voeding, waarna ik hem wakker weg kan leggen en hij zelf in slaap valt (hij kan het dus wel!).
S ochtends vindt hij 6 uur een mooie tijd om wakker te worden en weigert hij weer verder te slapen in zijn eigen bedje en begint de dag dus weer.
Ik ben op zoek naar de gouden tip, want dit houden wij niet lang meer vol...