4 Reacties

4 maanden geleden

Als je daar echt aan denkt, overleg even met de huisarts. Hun hebben als het goed is plakstrips die je in de luier kan doen die urine opvangen (ken ik uit de gehandicaptenzorg) hun kunnen de urine daar dan weer uit zuigen.

4 maanden geleden

Reactie op Oltia

Als je daar echt aan denkt, overleg even met de huisarts. Hun hebben als he ...
Ow wat fijn dat dat kan! Ik had al een bekertje klaar gezet, super suf misschien mja iets met first time mom. Bedankt voor de tip!

4 maanden geleden

Mijn zoontje heeft een blaasontsteking gehad! Ook zonder koorts. Volg daarin vooral je gevoel, als jij denkt dat het een blaasontsteking laat het dan zeker controleren en geef ook goed aan dat ze heel erg huilt bij het plassen. Wij hebben het met een potje opgevangen, maar dat gaat met een jongetje natuurlijk handiger als met een meisje. Sterkte!

4 maanden geleden

Mijn zoontje had een blaasontsteking toen hij 5 weken oud was. Geen koorts, wel enorm stinkende urine. Bij de apotheek (België althans) verkopen ze ook plakzakjes. Die kleef je over de vulva van je dochtertje, en als er urine in zit leeg je het zakje in een urinepotje. Zelf vorige week ook bij onze dochter van toen bijna 7 weken gedaan. Tip: zakje plakken vlak voor de voeding, tijdens het drinken gaan ze meestal ook plassen.