12 Reacties

2 jaar geleden

Bedoel je een babyfoon? Je kan via de site van de consumentenbond een aantal betrouwbare vergelijkingen vinden. Wij hadden voor ons eerste kindje best wel een dure, maar voor de tweede hebben we een veel goedkopere gekocht (we denken niet zo lang twee babyfoons nodig te hebben). Die goedkopere - de Luvion Easy - vind ik persoonlijk eigenlijk net zo fijn!

2 jaar geleden

Reactie op Eevee_

Bedoel je een babyfoon? Je kan via de site van de consumentenbond een aant ...
jaa dat! Baby foon en me schoonzusje heeft luvion merk en die werk niet goed en is traag en je hoort later pas de baby vandaar dat ik eentje zocht

2 jaar geleden

Wij hebben de Luvion Essential, bevalt erg goed. Eerst hadden we een simpeler model zonder camera, maar vinden het toch fijner om er beeld bij te hebben..

2 jaar geleden

Wij hebben een huisdieren camera via bol gekocht. Werkt echt super en stuk goedkoper als een babyfoon. Wij hebben voor onze 2de kindje ook 1 gekocht en kan in de app meerdere camera's toevoegen. https://www.bol.com/nl/p/beveiligingscamera-huisdiercamera-wifi-full-hd-beweeg-geluidsdetectie-petcam-met-app-hondencamera-bewakingscamera-voor-binnen-indoor-camera-zwart/9200000124101802?referrer=socialshare_pdp_androidapp

2 jaar geleden

Reactie op karyann11

jaa dat! Baby foon en me schoonzusje heeft luvion merk en die werk niet goe ...
Wij hebben helemaal geen vertraging met onze Luvion! Misschien verschilt het per model 😊 Onze andere is van Philips en die is ruim €150 euro duurder, maar ik vind ‘m niet beter. We hadden bij de Philips babyfoon juist veel problemen met de aansluiting die steeds losraakte, waardoor hij het vaak niet deed.

2 jaar geleden

Reactie op Eevee_

Wij hebben helemaal geen vertraging met onze Luvion! Misschien verschilt he ...
Jaa is best moeilijk om eentje te zoeken of zij kreeg een slechte model kan ook en de batterij ging snel leeg ook maar ik zal nog even rond kijken ! dankjewel

2 jaar geleden

Reactie op Cynthv

Wij hebben een huisdieren camera via bol gekocht. Werkt echt super en stuk ...
Wij ook gewoon een simpele zoals dit!! Werkt top, amper verschil met al die superdure spullen. Dat zeg ik uit eigen ervaring en lees ik ook massaal terug in recensies.

2 jaar geleden

Wij hebben die van Qute! Echt zo blij mee. Kunnen 4 camera’s op. Beeld is haarscherp

2 jaar geleden

Eufy 🙋🏼‍♀️

2 jaar geleden

Wij hebben de motorola vm85. Super ding ook groot bereik. Kan makkelijk een blokje om doen net de hond terwijl mijn dreumes ligt te slapen. Heb overal bereik. Nu uitgebreid met een 2e camera. Destijds op die optie ook uitgezocht. Kan 2 beeldschermen naast elkaar en afwisselend weergeven (1 van mijn eisen)

2 jaar geleden

Ik zou wel kiezen met een beeldscherm en een app. Een app is fijn, want dan hoef je niet steeds met het beeldscherm rond te lopen in huis (en voor de nacht). Een beeldscherm echt noodzakelijk als er een oppas komt. Ik ga hem van Ineedy bestellen.

2 jaar geleden

Reactie op Lucienne 92

Ik zou wel kiezen met een beeldscherm en een app. Een app is fijn, want dan ...
Nee klopt dat wil ikwel is best handig