Hallo allemaal
Mijn dochter van bijna 12 weken had 2 dagen niet gepoept. Vandaag heeft ze wel gepoept het zat echt overal en er lag zelfs diarree in haar luier. Het was letterlijk een plens bruin water wat in haar luier lag!!! Letterlijk zo dun als water. Voordat ze gepoept had had ze wel wat krampen vandaag.
Ook haar temperatuur was 37.6 maar ik heb haar een laagje kleding uit getrokken. Ze had een mouwloze romper aan met een Broekje en een T-shirt. Ze is niet zo'n koukleum
Ik had haar een romper met korte mouwen aan gedaan en een korte broek. Even later was de temperatuur 37.1. Dit stelde mij weer gerust.
Net moest ze weer een beetje poepen gelukkig was dit de normale substantie zoals grove mosterd 🤣 alleen zag ik ook lange slijmerige draden er tussen. Normaal heeft ze soms ook wel wat draadjes maar deze waren wel lang.
Ze oogt verder prima. Drinkt haar flessen leeg en heeft genoeg plasluiers.
Laatste dagen kwijlt ze ook wel en sabbelt ze op haar handjes en op haar knuffeldoekje. En op mijn handen als ze de kans ziet. Ik zie verder geen bulten in haar mondje wat op doorkomende tandjes lijkt. Nu begreep ik dat dit ook bij de ontwikkeling kan horen.
Volgens de app oei ik groei komt ze vanaf vandaag ook in sprong 3.
Herkent iemand dit? En moet ik actie ondernemen wat betreft haar ontlasting?