9 Reacties

één maand geleden

Oh hier hetzelfde ! Drinkt overdag max 3/4 minuten “normaal” en drinkt daarna 2 slokken - loslaten - 2 slokken - loslaten enz. ‘S nachts drinkt hij wel redelijk goed maar slaapt ook nog niet door (elke 3 a 4 uur eten). Meneer groeit wel als kool en heeft veel plasluiers en poept elke dag dus ik maakt me niet echt zorgen, het is alleen niet zo fijn. Ik ben zelf erg van go with the flow, dus als dit voor hem werkt doe ik het er nu mee en misschien veranderd het binnenkort weer ! Zo niet ga ik misschien een keer naar een lactatie deskundige 😁

één maand geleden

Reactie op soofffje

Oh hier hetzelfde ! Drinkt overdag max 3/4 minuten “normaal” en drinkt daar ...
Hier precies hetzelfde! Ze is 4 maanden..

één maand geleden

Nou eerlijk gezegd had ik precies dezelfde situatie als jou. Heb toen snachts een keer een flesje gegeven en die dronk hij wel op en toen sliep hij langer door, dit was na paar keer weer live voeden en flesje gegeven precies hetzelfde qua tijdverschil dus toen ben ik gestopt met voeden live. (Hoe moeilijk ik dit ook vond, maar ja ik slaap nu wel 3,4,5u achter elkaar ipv 1.5 a 2u). Bij mij hielp masseren en luier verschonen niet om hem goed te laten drinken, dus heb niet de ideale tip voor je helaas.

één maand geleden

Geen tips maar heel herkenbaar

één maand geleden

Reactie op Neline89

Nou eerlijk gezegd had ik precies dezelfde situatie als jou. Heb toen snac ...
Bedankt voor je bericht heb ik ook geprobeerd, flesje in de nacht geven maar blijft hetzelfde hij wordt huilend wakker na 1,5-2u. Ik snap het dus niet meer waar het aan ligt. Waar ik nog aan kan denken is dat hij het misschien koud heeft nu de temperaturen lager zijn 🤷🏻‍♀️

één maand geleden

Speentje proberen? Wij zijn naar 1 nachtvoeding teruggegaan omdat we alle andere momenten in de nacht het speentje geven.

één maand geleden

Reactie op langnekoor

Speentje proberen? Wij zijn naar 1 nachtvoeding teruggegaan omdat we alle a ...
Doe ik ook al🥲 snap niet waar het aan ligt🤦🏻‍♀️

één maand geleden

Reactie op seherr95

Bedankt voor je bericht heb ik ook geprobeerd, flesje in de nacht geven maa ...
Of je kleine haalt zijn voeding in, wat hij op de dag tekort komt?! Dit heb ik bij mijn tweede kindje gehad. Daar kwam ik achter als hij de hele dag bij de opvang was geweest en uit de fles had gedronken. Weet niet of dat nog mss kan?! Of laat hij voeding over op de dag?!

één maand geleden

Reactie op Neline89

Of je kleine haalt zijn voeding in, wat hij op de dag tekort komt?! Dit he ...
Dat zou indd wel kunnen. Ik lees heel veel dat baby’s van zijn leeftijd (3,5maand) al op 180ml etc zitten. Wij komen helaas niet boven de 90/120ml per keer uit. Als ik hem ‘dwing’ om iets meer te drinken spuugt hij het weer uit😅 dus hij is sws geen makkelijke drinker/eter. Ook hebben wij telkens pauzes tussendoor met die 120. Dus hij drinkt dan bijv 60ml endan wacht hij 10/15min en drinkt derest op