7 Reacties

23 dagen geleden

Denk je dat ze dan echt honger heeft? Kan het ook een sprong of slaapregressie zijn?

23 dagen geleden

Reactie op Saar1705

Denk je dat ze dan echt honger heeft? Kan het ook een sprong of slaapregres ...
ze drinkt altijd wel als ze komt.. ze heeft nog nooit doorgeslapen dus het geeft verder niet maar het valt me op dat ze die voeding zo weinig drinkt. Ik heb vanavond een fles achteraan gegeven en die dronk ze zo leeg.

23 dagen geleden

Ik vond dit heel normaal voor een baby van 4,5 maand hoor! Die van mij drinkt heel goed, maarkomt na de avondvoeding van 19u ook standaard om 21/22 uur, 2 uur en 5 uur. En nu haar tandjes doorkomen komt ze nog vaker 😅 Kindjes die al door slapen met deze leeftijd zijn een uitzondering. Daar heb je echt geluk mee als je kindje dat al kan :)

23 dagen geleden

Oh, en ik lees dat je het over je productie hebt en dat dat goed is, dus ik denk dat je alleen bv geeft? Is het mogelijk om om 19u live te voeden ipv afgekolfde melk? Dan weet je zeker dat ze genoeg heeft gedronken. Maar die van mij komt dus ook zo vaak op bv en ik voed altijd live.

23 dagen geleden

Reactie op hellobaby2021

ze drinkt altijd wel als ze komt.. ze heeft nog nooit doorgeslapen dus het ...
Is je kindje afgelopen nacht minder wakker geweest voor nachtvoeding nu je een fles hebt gegeven? Bij mij gaat ze sws beter de nacht in als ik de laatste avondvoeding een flesje geef ipv live borstvoeding.

23 dagen geleden

Reactie op Saar1705

Is je kindje afgelopen nacht minder wakker geweest voor nachtvoeding nu je ...
Ja half 7 had ik bv gegeven, toen nog fles achteraan en toen kwam ze pas half 2 en daarna half 7!! Dat komt niet vaak voor. Vanavond probeer ik het weer en dan nog een fles rond half 11!

22 dagen geleden

Reactie op hellobaby2021

Ja half 7 had ik bv gegeven, toen nog fles achteraan en toen kwam ze pas ha ...
Oh netjes! Prima als het zo goed gaat toch :)