Hey lieve dames,
Ik ben eigenlijk een beetje op zoek naar herkenning, handvatten en geruststelling dat dit echt beter wordt 😅
Ons zoontje is morgen 8 weken. Sinds dat hij ongeveer een week of 5 is, doet zich het volgende voor. Hij gaat ergens tussen 21.00-23.00 de nacht in. Ik geef volledig bv en hij krijgt dus ergens rond die tijd de laatste voeding. Hij slaapt dan een blok van meestal 4-5 uur, wat super fijn is! Dan komt hij tussen 02.00-04.00 voor de nachtvoeding. Daarna laten boeren en hou ik hem een halfuur rechtop (anders spuugt hij in bed alles weer uit), en leg ik hem terug. En dan, na een halfuur, begint het feest. Kreunen, draaien, woelen, schoppen… Alles met z’n ogen dicht.
Soms haal ik hem er even uit en komt er nog een boer, maar vaak ook niks. Dit gaat echt door de hele vroege ochtend totdat hij een goede poepluier heeft, dat is ergens tussen 07.00-11.00.
Deze nacht had ik ‘pech’ en kwam hij voor een extra voeding om 00.30 al. En daarna begon het gespook. Hij heeft nu net om 04.30 weer een voeding gehad en tijdens die voeding enorm gepoept. Ik hoop dus dat hij zo nog even goed slaapt. Maar ik ben op; heb deze nacht dus maar 2 uurtjes goed geslapen zelf.
Ik vermoed zelf dat dit de darmen zijn. Maar ik zou zo graag van anderen horen of zij dit herkennen. En wanneer het beter werd…
Overdag en ‘s avonds gaat het trouwens heel goed; super tevreden baby die goed slaapt.
Help a mommy out!😅