465 Reacties

één maand geleden

2 maandjes❤️

één maand geleden

Reactie op Medska

🐰-tje van 9 weken
Wat een haar😍 prachtig kindje

één maand geleden

Ons zoontje wil nooit tummy time doen. Dan gaat hij alleen .aar mopperen of huilen. Dus eigelijk alleen geoefend op de borst enzo, precies de dingen waarvan ik lees dat het CB zegt "dat telt niet". Vandaag besloten het weer eens een kans te geven, en boem. Hij vond het leuk!! En niks mis met zn nekkie! Dus voor degene die zich zorgen maken en ook een kindje hebben die geen tummy time wil, het komt goed!!!

één maand geleden

Reactie op Marenne

Ons zoontje wil nooit tummy time doen. Dan gaat hij alleen .aar mopperen of ...
Bij mijn eerste ook veel op de buik gedaan! Dit helpt zeker wel🥰

één maand geleden

Reactie op Adriana-25

Bij mijn eerste ook veel op de buik gedaan! Dit helpt zeker wel🥰
Ja mijn 1e was ook precies hetzelfde! Dus toen CB zei "je moet wel tummy time doen ookal vind hij het niet leuk want het is wel nodig" ging dat lekker ene oor in ene oor uit 😆

één maand geleden

Reactie op Marenne

Ja mijn 1e was ook precies hetzelfde! Dus toen CB zei "je moet wel tummy ti ...
Hier hetzelfde! Dacht ook “ik ken niemand die z’n hoofd niet omhoog kan houden” maar gezien het m’n eerste kindje is toch stress 🥲 Gelukkig net 3 maanden consult gehad en ze liet het daar opeens super goed zien! 🤣 dus het komt inderdaad gewoon goed 🤩

één maand geleden

Reactie op Marenne

Ons zoontje wil nooit tummy time doen. Dan gaat hij alleen .aar mopperen of ...
Ik kreeg vorige week ook te horen dat op de borst niet telt 🙄 Hier vindt ze er ook geen bal aan. Dus vertelde met een weekendje weg met familie dat t cb zei dat ze dit 7minuten! Moet kunnen met 7 weken , had er wel even stress onder 😐 Nou hebben haar op de bank gelegd en voila ging zo omhoog toen haar nichtje voor haar stond die nu net staat 🥰 Heb het maar gefilmd voordat ze me niet geloven daar 😂 Dit maakte mij zo onzeker!

één maand geleden

Noah blij met zijn babygym❤️

één maand geleden

Mijn lieve knappe meisje. Sage ❤️

één maand geleden

Zo gek op haar grote zus😍

één maand geleden

Samen met grote zus 🩷💙

één maand geleden

Maakt zich even boos want hij wil graag rondkijken 👀! 9 weekjes :).

één maand geleden

Onze heerlijke blije kerel ❤️

één maand geleden

🥰ruim 12 weken alweer

één maand geleden

Zo trots op mn kleine vent 😍

één maand geleden

Mn mooie meisje🩷

één maand geleden

Al bijna 3 maanden oud 😍

één maand geleden

Zo’n mamaskindje deze 🤭 ik weet van ons eerste kindje dat dit vanzelf minder wordt maar soms is het zo oneerlijk. Ik maakte deze foto toen m’n man een half uur z’n best had gedaan om hem in slaap te krijgen, en mama loopt 1 minuut 😴 Inmiddels al 16weken oud!

één maand geleden

M'n lachebekje 🥰

één maand geleden

Wordt hier zo blij van 🥰 Morgen 12 weken.