6 Reacties

15 dagen geleden

Is hij dan niet oververmoeid? Hier merken we het als ons dochtertje echt een drukke dag heeft gehad waarbij ze overprikkeld is of over dag te weinig heeft geslapen. Dan kan zij ook krijsen en heeft ze ons echt nodig om in slaap te vallen door te wiegen bijvoorbeeld.

15 dagen geleden

Reactie op Esss05

Is hij dan niet oververmoeid? Hier merken we het als ons dochtertje echt ee ...
Ja dat zal het ook wel zijn! Maar we hebben alles geprobeerd en niks gaf! Hij doet al hele korte slaapjes over de dag heen, hooguit 45 min per x..

15 dagen geleden

Reactie op Elize1989

Ja dat zal het ook wel zijn! Maar we hebben alles geprobeerd en niks gaf! H ...
Aah lastig. We merken hier dat het werkt als we een bepaald nummer opzetten op de kamer wanneer ze haar slaapjes niet kan koppelen. Dan lukt het soms om zelfstandig verder te slapen! Proberen jullie al iets van white noise of bepaalde muziek?☺️

14 dagen geleden

Wakkertijden aanhouden ook al lijken ze nog niet moe hier werkt dat erg goed

13 dagen geleden

Ik zou hem niet 45 minuten laten schreeuwen, dan worden de stresshormonen alleen maar hoger en de slaapaandrang juist minder. Zoek iets wat kalmeert zoals witte ruis, even wiegen etc

10 dagen geleden

Onze baby heeft dit ook vaak, vootal als hij oververmoeid is. Maar het gaat zo heen en weer. Ik voed altijd op de bank voor het slapen gaan, dan was het normaal even schone luier, slaapzakje aan, zingen en even wiegen. Dan wakker in de cosleeper. Dan klets ik een beetje tegen hem over de dag terwijl ik naast hem lig, vaak is hij dan nog een beetje aan het verwerken, kletsen, beentjes hoog en dan krijgt hij zijn speentje en zing en aai ik hem in slaap. Echter krijgt hij tandjes en heeft hij mij zoveel meer nodig! Hij is nu gelijk aan het huilen zodra hij het matras aanraakt. Soms zo overstuur dat jk hem nog een keer even voed op de bank en dan wordt hij slaperig aan de borst en kan ik hem daarna voorzichtig weer rechtop houden , even wiegen, en in bed leggen