10 Reacties
2 maanden geleden
Hier nu al 2 dagen en twee nachten hetzelfde.. volgends de app zitten we in sprong 3. Wat moet sprong 4 dan wel niet worden. Ik word nu al gillend gek.. hij lag vorige week in het ziekenhuis omdat hij niet weet hoe hij moet drinken nu zn reflex overdag weg is, dit kan hij dus niet meer alleen als we hem in staarmodus of slapend hebben.. er gaat max 600ml over 24 in en dan nu dit gerotzooi pffooe zit al 3 maanden te hopen op dat het wat rustiger en makkelijker wordt allemaal maar zie nog even niet wanneer🥵
2 maanden geleden
Hier hetzelfde! Volgens de oei ik groei kalender zitten we in de laatste fase van sprong 3 en zou de lastige fase al over moetten zijn. Hij is 16 +5 (3 weken te vroeg) en snap er niks van. Hij is zo rusteloos, huilt de hele dag en is onrustig met het drinken van de fles. Dit was hij al vanwege verborgen reflux (ging tot vorige week iets beter)maar heb nu het idee dat het steeds erger word. Voel me vooral heel machteloos als hij zo onrustig is en dan weet ik soms gewoon niet meer wat ik moet doen. De nachten zijn oke dan drinkt hij rustig en slaapt goed maar overdag is hij zo’n ander ventje de laatste week. Hij rolt sinds deze week ook van zijn rug naar zijn buik het liefst de hele dag.
2 maanden geleden
Bedankt voor al jullie reacties!
Gelukkig heeft ze niet echt last van de prikjes /rota. Wel wat zeurderig en komt wat vaker voor de fles (en drinkt dan halve flesjes), maar dat neem ik wel even voor lief!
Ik denk dat ze in sprong 3 zat. Volgens het oei ik groei boek herken ik haar daar nu heel erg in (sprong lijkt ook wel wat voorbij te zijn).
Sprong 4 zie ik nog niks van terug.
Zo lastig dat ze niet kunnen praten he!🥴
Hopelijk zijn bij jullie de onrustige dagen weer snel voorbij!