22 Reacties
2 maanden geleden
Ahhw 🥺🥺 Onze dochter heeft vorige week de vaccinaties gehad. Eerst viel ze in slaap, maar na een uur inderdaad ook helemaal overstuur. Ze viel daarna in slaap en werd keihard huilend wakker. Toen had ze ook koorts. Ik heb een zetpil gegeven. Avond voor het slapen gaan weer. De volgende dag had ze nog een beetje verhoging, maar was grotendeels weer zichzelf. Sterkte 🫶
2 maanden geleden
Mijn zoontje heeft gisteren zijn vaccinatie gehad, het flesje daarna gaf veel troost. Vandaag is hij juist wat meer hangerig, sneller huilerig (maar niet lang) en heeft hij verhoging. Ik heb hem een zetpil gegeven, dat lijkt hem wel goed te doen. Nu ligt hij lekker bij mij te slapen 🥰
2 maanden geleden
Ons meisje gisteren prikjes gehad en vaccinatie. Daarna ook nog een hele middag naar de gastouder. ‘s avonds dat ik haar ophaalde veel huilen en koorts, was bekaf. Zetpil gegeven en rond 23:00. Ze heeft toen de hele avond en nacht geslapen, alleen een paar keer voeding gehad. Vanmorgen om half 8 wakker gemaakt. Vanmiddag nog wel koorts gehad bij de gastouder, maar nu alweer gedaald naar 38.0 en weer haar oude zelf. Dus helaas geen rustige avond meer voor papa en mama ben ik bang hihi 🤭
2 maanden geleden
Onze jongen heeft vorige week z’n prikjes gehad. Werd na z’n slaapje smiddags ook krijsend wakker. Eerst gevoed en daarna bleef hij huilen. Toen in de draagvlak gedaan en met hem rondgelopen. Dat hielp gelukkig wel. Verder geen zetpil aan ‘m gegeven.
Was erna zeker nog 4 dagen hangerig en huileriger dan normaal, terwijl de koorts binnen 12 uur weer weg was.
2 maanden geleden
Mijn dochter heeft na de 3 maanden vaccinaties heel heftig gereageerd het gehuil ging over in eindeloos gekreun. Ik ben toen naar dokterspost gegaan en haar onstekingswaarde waren zo toren hoog dat direct werd gehandeld naar hersenvliesontsteking. Dit was gelukkig niet het geval. Toen werd gedacht aan kapotte nieren. Dat was ook niet het geval. Uit eindelijk baby binnenste buiten gekeerd en er was niks te vinden. Ze heeft een week in ziekenhuis gelegen aan de sonde voeding en infuus antibiotica. Daarna waren al haar ontwikkelingen weg. En bleven weg. Tot 4 jaar bij kinderarts gelopen. Zelfs een chromosoom onderzoek gedaan betreft haar ontwikkeling. Niks aan het handje. Al met al is ze een gezonde dame en ik zal nooit weten in hoe verre de gevolgen van de vaccinatie invloed hebben gehad. Maar het was wel echt even heel heftige ervaring. Dus zou tegen iedereen zeggen als je gevoel hebt mijn baby reageert hier echt te heftig op gewoon even naar de dokter en laat je zelf hopelijk gerust stellen of helpen.
2 maanden geleden
Hier vandaag ook haar 2 injecties gehad, geen rota. Ze was heel erg oversturen tijdens het prikken en heeft nog een uur in haar slaap na liggen snikken.
Temp nu 37.4 maar gewoon vrolijk en aan het lachen.
Als het echt hysterisch is zou ik een zetpil geven en kijken of het beter wordt, zo niet hap bellen…..
2 maanden geleden
Hier ook heel hard gehuild heeft ze had erg ze nog nooit zo gedaan. Ging echt door merg en been gelukkig alleen die avond verder duurde het paar daagjes voordat ze zichzelf weer was.
Veel knuffelen sterkte❤️
2 maanden geleden
We hebben dinsdag vaccinatie gehad, tot vandaag nog flesjes weigeren en moeilijk drinken. Herkent iemand dit