32 Reacties

3 maanden geleden

Herkenbaar! Mijn dochtertje is nu ook 13 weken en slaapt eerst een ruk van 5 a 6 uur, daarna opeens elke 1,5 of 2 uur. Ook zeer moeilijk weer in slaap te krijgen soms helaas. Ook bv op verzoek. De oplossing heb ik niet helaas 🙈

3 maanden geleden

Reactie op Rbmg

Herkenbaar! Mijn dochtertje is nu ook 13 weken en slaapt eerst een ruk van ...
Vanaf hoelaat slaapt ze die 5 uur? Bij mij doet ze dat ook soms maar dan al heel vroeg (vanaf 6 uur bijvoorbeeld) Wel fijn dat er herkenning is pff.

3 maanden geleden

Reactie op Rbmg

Herkenbaar! Mijn dochtertje is nu ook 13 weken en slaapt eerst een ruk van ...
Dit heb ik ook, mijne is 12,5 week.

3 maanden geleden

Doet mijn kindje ook. Alhoewel ik die savonds toch nog altijd even uurtje wakker maak in de avond en dan rond 20u/21u naar bed gaat en dan drinkt hij beetje en gaat slapen en dan rond 23u/23.30 geef ik nog weleens een flesje afgekolfde melk en dan slaapt hij tot 4u/4.30 en daarna komt hij rond 6u en dan soms wakker om 7u of 8u. Dus ook na 1.5 a 2u. Normaal ging ik altijd wel vroeger naar bed maar nu ivm de vakantie lig ik later en geef ik dus ook later nog de voeding een keer. Ben benieuwd hoe dat gaat als vakantie straks voorbij is van de oudere kids en ik dus wel eerder zal gaan hoe dat het dan gaat. Dus mss zou je nog een droomwoning tussendoor kunne aanbieden maar weet niet of je dat doet of dat ziet zitten?!

3 maanden geleden

Zelfde hier. Zoontje 12 weken maar 13 weken in ontwikkeling.

3 maanden geleden

Super herkenbaar, zoontje is 13 weken en sinds dat hij niet meer ingebakerd slaapt, wilt hij weer 2 a 3 nachtvoedingen ipv dat hij sliep van 23-6. Kan toeval zijn, kan ook te maken hebben met de ontwikkeling waar hij nu doorheen gaat. Hij kan ineens heel bewust naar z’n zij rollen en pakt ook z’n voetjes vast. Herken dat wel van m’n dochter dat zij in zulke nieuwe-dingen-kunnen-fase ook altijd meer melk wilde drinken. Geen tips, wel herkenning.

3 maanden geleden

Reactie op saffiee

Super herkenbaar, zoontje is 13 weken en sinds dat hij niet meer ingebakerd ...
Klopt dat rollen herken ik ook, daarom ook gestopt met inbakeren maar sindsdien dus drama. Ik ga een nunki laken proberen! Bedankt voor de reacties en fijn dat er herkenning is

3 maanden geleden

Reactie op Neline89

Doet mijn kindje ook. Alhoewel ik die savonds toch nog altijd even uurtje w ...
Ja ze komt bij mij dus om 20 dan vaak 22 of 23 en daarna vanaf half 1 elke 2 uur… zijn allemaal soort van droom voedingen ze is dan zo onrustig en half aan het huilen maar wel met ogen dicht. Zodra ze aan de tiet ligt gelijk stil

3 maanden geleden

Reactie op Taurus1994

Ja ze komt bij mij dus om 20 dan vaak 22 of 23 en daarna vanaf half 1 elke ...
En als je ipv de borst een speen geeft? Helpt dat?

3 maanden geleden

Reactie op Taurus1994

Ja ze komt bij mij dus om 20 dan vaak 22 of 23 en daarna vanaf half 1 elke ...
Ja ik leg hem dan ook wel aan, maar hij drinkt bij mij erg onrustig dus vandaar dat ik afgekolfde melk geef want dan drinkt hij beter dan aan de borst. Snachts drinkt hij wel aan de borst want 't

3 maanden geleden

Reactie op Meibaby2024

En als je ipv de borst een speen geeft? Helpt dat?
Nee ze haat spenen… echt een prinses 😂😂

3 maanden geleden

Hier ook sinds een week. Eerst sliep ze een blokje van 7/7,5 uur en daarna 3 tot 4 uur. Als ik geluk heb doet ze nu eerst 4 uur en daarna iedere 1,5 a 2 uur. Ze gaat ook steeds onrustiger slapen naarmate de nacht vordert en vanaf een uur of 5/6 kan ik haar ook slecht terug leggen in de co-sleeper. Het is vast een fase, maar wel een heel pittige🙈

3 maanden geleden

Reactie op Taurus1994

Vanaf hoelaat slaapt ze die 5 uur? Bij mij doet ze dat ook soms maar dan al ...
Ja vanaf 6 uur hier ook inderdaad dus voor ons een momentje ontspanning maar aan de andere kant ook wel jammer dat het niet tijdens mijn slaap uren is 🙈 later naar bed gaat ook niet want dan is mevrouw niet te genieten haha

3 maanden geleden

Reactie op Loenie87

Hier ook sinds een week. Eerst sliep ze een blokje van 7/7,5 uur en daarna ...
Ze slaapt bij mij ook heel onrustig.. draaien woelen en trappen de hele tijd

3 maanden geleden

Reactie op Loenie87

Hier ook sinds een week. Eerst sliep ze een blokje van 7/7,5 uur en daarna ...
Dat heeft mijn dochter ook sinds sprong 3! Nu komt ze om de 3 uur (ze is 13 weken). Hoort dit bij de leeftijd? Is het een vroege sprong 4 😂

3 maanden geleden

Reactie op ElmH

Dat heeft mijn dochter ook sinds sprong 3! Nu komt ze om de 3 uur (ze is 13 ...
Bij mij begin de heisa ook rond sprong 3 !

3 maanden geleden

Bij mij is het afgelopen nacht ook begonnen. Elke 2 uur werd ze wakker en kwam ze voor de borst. Nu om 06.30 hoefde ze opeens niet te drinken 😂

3 maanden geleden

Reactie op ElmH

Bij mij is het afgelopen nacht ook begonnen. Elke 2 uur werd ze wakker en k ...
En speentje hielp niet 🥹

3 maanden geleden

Gisternacht was weer helemaal normaal en prima maar gisteravond om 12 uur begon het gekkenhuis opnieuw om de anderhalf uur en daarna elke 20 minuten eruit voor een speen. Uiteindelijk om 3 uur nadat ik in tranen van vermoeidheid en frustratie was meneer naar mijn bed gehaald (slaapt op eigen kamer) en manlief naar de logeerkamer. Nu 4 uur later word ik voor de eerste keer wakker. Dames, ik snap het niet meer 😅

3 maanden geleden

Hier was vannacht weer vanouds met maar 1 “nachtvoeding” om 6 uur. Hopelijk houdt het weer aan!