32 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op ElmH
Oooh 🤍 knuffel voor jou.
Hoe zorgen jullie ervoor dat je überhaupt niet g ...
Het feit dat dit ‘t tweede kindje is en weten dat er nog heeeel veel fases zijn van goed en slecht slapen die elkaar gaan afwisselen, en dat frustratie echt niks bijdraagt en ik me daar alleen slechter door ga voelen.
3 maanden geleden
Reactie op ElmH
Oooh 🤍 knuffel voor jou.
Hoe zorgen jullie ervoor dat je überhaupt niet g ...
Door oneindig veel tegen mezelf te zeggen wat er wel allemaal goed gaat, het erbij hoort en dat hij er niks aan kan doen. Maar soms is het heel lastig.
2 maanden geleden
De laatste tijd gaat het veel beter hij mij gelukkig! Ze laat er nu soms 5 uur tussen, dat scheelt al..
2 maanden geleden
Hier is het sinds ruim een week ook raak… vanaf 19:00/20:00 gaat mijn zoontje slapen, maar de uren daarvoor huilt hij ineens weer heel veel. Ook slaapt hij eerst een blok van 4-5 uur door, maar daarna is hij iedere 2 uur wakker.
Ik moet volgende week weer beginnen met werken. Ik ben blij te lezen dat het bij jou weer wat beter gaat Taurus1994! Dat geeft hoop 😅
2 maanden geleden
Reactie op Eevee_
Hier is het sinds ruim een week ook raak… vanaf 19:00/20:00 gaat mijn zoont ...
Het was echt 2 weken zwaar bij mij, ik moest 1x zelfs huilen in de nacht. Nu dus ineens beter? Heb wel een nunki laken gekocht misschien heeft dat geholpen. Ik hoop dat het bij jou ook snel beter gaat!! Die hitte werkt ook niet mee vind ik
2 maanden geleden
Reactie op ElmH
Bij mij is het afgelopen nacht ook begonnen. Elke 2 uur werd ze wakker en k ...
Ik heb ook van die nachten… mijn productie is hierdoor wel goed op peil 😂
2 maanden geleden
Reactie op Taurus1994
Ik heb ook van die nachten… mijn productie is hierdoor wel goed op peil 😂
Hahaha lekker! Hier is het na 3 nachten minder geworden. Ik denk dat het door de vaccinaties kwam. Ze is 1 nacht om de 2 uur gekomen. Toen een nacht waarbij ik een speen heb gegeven. En erna weer normaal
2 maanden geleden
Reactie op ElmH
Hahaha lekker! Hier is het na 3 nachten minder geworden. Ik denk dat het do ...
Het is bij mij wisselend maar die vaccinaties helpen inderdaad niet mee..