Lieve dames, onze dochter van 13 weken komt sinds 1.5 week ineens om de 2 uur in de nacht. Als ik pech heb zelf soms na 3 kwartier. Het ging een tijdje beter, toen konden we haar nog inbakeren en sliep ze zelfs de nacht door. Toen ze echt heel klein was was het slapen ook drama en nam ik haar soms in bed, maar omdat ze zo beweeglijk is nu doe ik dan geen oog meer dicht. Ze slaapt in haar cosleeper en komt dus om de 2 uur als ik geluk heb en ze wilt dan echt drinken aan de borst.. ik geef volledig bv op verzoek. Overdag doet ze slaapjes in haar cosleeper of op ons van vaak wel 45 minuten soms langer dan een uur. Ze neemt helaas geen speen..
Zijn er mensen die dit herkennen en waarbij die vanzelf beter ging? Ze komt ook net uit sprong 3 misschien heeft het daar ook mee te maken.
Overdag is ze overigens erg makkelijk en huilt ze eigenlijk nooit, behalve soms even als ze moe is.
Ik merk dat dit constante slaapgebrek mij behoorlijk begint op te breken. Gelukkig heb ik een lieve vriend die haar mee naar beneden neemt vanaf 5 of 6 uur dus dan kan ik vaak nog wat uurtjes slapen.