6 Reacties

2 jaar geleden

Ik herken dit wel. Hier is het vooral last van haar buik dan. Krampjes, maar ook melk die weer omhoog komt. Als ik haar bij mij neem kan ze beter ontspannen.

2 jaar geleden

Dat is helemaal normaal. Dan zitten ze in hun "actieve" slaap. Ik geloof 50% van de slaap zitten ze daarin. Het kan ook komen doordat de luchtpijp nog slap is en daar lucht langsgaan. Je hoeft je dus geen zorgen te maken.

2 jaar geleden

Reactie op Samlvb

Dat is helemaal normaal. Dan zitten ze in hun "actieve" slaap. Ik geloof 5 ...
Soms hebben ze in de actieve slaap ook hun ogen open.

2 jaar geleden

Reactie op Samlvb

Dat is helemaal normaal. Dan zitten ze in hun "actieve" slaap. Ik geloof 5 ...
Ja het is soms zo eng om te zien vooral als hij rood word, dan denk ik automatisch dat hij erg pijn heeft.. ook omdat hij warm aanvoelde. Maar dus een fase zo dit gekreun..馃檲

2 jaar geleden

Hi, gekreun en gegrom zijn volgens het CB normaal. Heb het vanochtend nog gevraagd. Mijn baby lijkt ook last te hebben van zijn darmpjes in z鈥檔 slaap. Is dan veel aan het kreunen en druk met armen en benen. Hij loopt rood aan en ik denk altijd dat hij poept in z鈥檔 slaap. Ogen zijn gesloten en van het een op andere moment is het voorbij en slaapt die weer rustig verder. Als die op me borst slaapt lijkt hij nergens last van te hebben en rustiger te slapen. Wellicht ruikt en voelt die je dan waardoor die rustiger is. Het gekreun en gedruk kan als het goed is geen kwaad. Je kan altijd even een filmpje maken en laten zien aan het CB!

2 jaar geleden

Hier een baby van 7 weken en ze doet precies hetzelfde! Ik pak haar als ze echt gaat huilen dan weer op om te kijken of er toch nog een boer uitkomt. Dan leg ik haar weer weg. Maar er zijn veel momenten bij dat ze gewoon niet weggelegd wil worden. Ik leg me er bij neer. Gaat vast telkens iets beter.