Mijn zoontje slaapt sinds kort vaak op zn buik een op de een of andere manier lekt hij dan door. Overdag hebben we hier nooit last van en als hij op zn rug ligt ook niet. Ik kreeg als tip om hem snachts te verschonen maar hij slaapt door en dan is hij klaar wakker. Ook zit ik er niet op te wachten om een wekker te zetten als ik al vroeg op moet voor werk ( heb echt mn nachtrust nodig). Wie heeft de tip?
Ook is hij nu zo vaak doorgekeken dat er allemaal vlekken in het matras van het campingbedje zitten (we zijn op vakantie). Er zit een molton omheen maar die werkt dus voor geen meter. Hoe krijg ik die vlekken er uit en welke molton werkt wel goed. Die ik heb komen van babypark.
Campingbedje is van bambino.
Twee luiers over elkaar ook ooit geprobeerd maar dat lijkt me voor geen meter zitten.. luiers achterstevoren ook een gedoe. Wat ik eerder las, grotere romper aan! Of de romper open laten dan kan de luier genoeg uitzetten. Ons zoontje bleef ook enorm doorlekken en sinds we luierbroekjes van pampers night gebruiken EN daar een maanverbandje inplakken aan de voorkant is er niks meer aan de hand geweest! Inmiddels is hij 2,5 en doen we deze methode nog steeds!
Mijn zoon had dit ook, schijnt bij jongetjes op hun buik vaker voor te komen. Ik deed 1 luier in zijn gewone maat aan en een grotere er overheen, achterstevoren.
Mijn tante is gastouder en raadde aan om boven de luier, een luierbroekje t ...
Als pedagogisch medewerker en mama kan ik zeggen dat luierbroekjes echt flut zijn als ze niet zindelijk aan het worden zijn. Die lekken om het minste geringste door, er kunnen minder plasjes in dan een gewone luier. Teminste de kruidvat luierbroekjes.