31 Reacties

één maand geleden

Ons meisje lekte ‘s nachts ook vaak door. We gebruiken nu voor de nacht pampers baby dry en geen last meer van

één maand geleden

Wollen overboeken. Groot maatje kopen. En vantevoren behandelen met lanoline. Lek je nooit meer door.

één maand geleden

Reactie op Elm0

Wollen overboeken. Groot maatje kopen. En vantevoren behandelen met lanolin ...
Overboeken - overbroekje

één maand geleden

Twee luiers over elkaar ook ooit geprobeerd maar dat lijkt me voor geen meter zitten.. luiers achterstevoren ook een gedoe. Wat ik eerder las, grotere romper aan! Of de romper open laten dan kan de luier genoeg uitzetten. Ons zoontje bleef ook enorm doorlekken en sinds we luierbroekjes van pampers night gebruiken EN daar een maanverbandje inplakken aan de voorkant is er niks meer aan de hand geweest! Inmiddels is hij 2,5 en doen we deze methode nog steeds!

één maand geleden

Mijn zoon had dit ook, schijnt bij jongetjes op hun buik vaker voor te komen. Ik deed 1 luier in zijn gewone maat aan en een grotere er overheen, achterstevoren.

één maand geleden

Reactie op Kim-27

Mijn tante is gastouder en raadde aan om boven de luier, een luierbroekje t ...
Als pedagogisch medewerker en mama kan ik zeggen dat luierbroekjes echt flut zijn als ze niet zindelijk aan het worden zijn. Die lekken om het minste geringste door, er kunnen minder plasjes in dan een gewone luier. Teminste de kruidvat luierbroekjes.

één maand geleden

Reactie op Beauvgw

Als pedagogisch medewerker en mama kan ik zeggen dat luierbroekjes echt flu ...
Gebeurt dit ook als je boven een gewone luier, een luierbroekje doet?

één maand geleden

Reactie op Kim-27

Gebeurt dit ook als je boven een gewone luier, een luierbroekje doet?
Nog niet uitgetest nee , dat weet ik niet ☺️

één maand geleden

Reactie op Beauvgw

Als pedagogisch medewerker en mama kan ik zeggen dat luierbroekjes echt flu ...
Ik heb broekjes van pampers gebruikt voor de wat oudere kinderen, zijn bijna nog nooit doorgelekt. Tenzij ze echt megaveel hadden gedronken savonds.

één maand geleden

Reactie op Beauvgw

Nog niet uitgetest nee , dat weet ik niet ☺️
Ah oké, dat was het idee

één maand geleden

Pampers premium protect luierbroekjes in een maat groter! Gaat de hele nacht goed van 19:30 tot 06:30