24 Reacties

4 maanden geleden

Wij hebben de puckababy piep. Ben er nog steeds heel blij mee. De oudste had deze ook!

4 maanden geleden

Love2dream swaddle up! Ik zweer er echt bij. Oudste en nu de jongste hebben beide perfect geslapen met de swaddle up. Maken echt lange dutjes en snacks ook

4 maanden geleden

Wij hebben zowel een puckababy piep als een love to dream swaddle up. In beide slaapt hij goed! Ik vond het alleen in de puckababy piep zielig ogen dat hij zijn handjes niet omhoog kon leggen, om die reden een swaddle up aangeschaft. Beide overigens via vinted op de kop weten te tikken.. zo kan je het betaalbaar uitproberen :-).

4 maanden geleden

Wij gebruiken de piep, echt een top ding! Gebruiken hem wel alleen in de nacht omdat onze dochter juist dan zichzelf wakker maakt. Sinds we de piep hebben is dat voorbij omdat haar handjes wel kunnen bewegen maar niet meer in haar gezicht kunnen slaan

4 maanden geleden

Hier heel erg fan van de puckababy. Bij de oudste eerst begonnen met de love to dream, omdat hij altijd met zijn armpjes omhoog sliep. Deze vond hij echter verschrikkelijk. We hebben toen de puckababy aangeschaft en dit werkte als een tierelier. Nu bij de jongste vanaf dag 1 weer ingezet en de nachten gaan hier top.

4 maanden geleden

Wij hebben ook een pucks baby en hij slaapt er heerlijk in. Soms doen we hem na een nacht voeding niet meer aan, dan is hij rustig genoeg en slaapt hij ook prima zonder. Maar vooral voor het inslapen is het ideaal want hij trappelt vaak zijn lakentje/dekentje weg en slaat zichzelf steeds per ongeluk in zijn gezichtje als hij alleen in z’n pyjama slaapt 😅. Zou het zeker aanraden. Je kan ze trouwens voor een goeie prijs op vinted kopen, scheelt een hoop!

4 maanden geleden

Ik heb de puckababy piep en de love to dream beiden geprobeerd. Dochter wordt echt driftig als ik haar inbakerde met bijvoorbeeld een doek. Helaas werken zowel de puckababy piep als de love to dream hier niet.. Ze wil toch graag haar handen helemaal vrij. Dus helaas hier geen succes

4 maanden geleden

Als je baby met de handjes omhoog wilt slapen zou ik de love2dream swaddle up kopen. Die is echt top!

4 maanden geleden

Puckababy piep was dé oplossing voor ons 1e zoontje die zichzelf steeds wakker sloeg/krabte en een hekel had aan strak ingebakerd zijn

4 maanden geleden

Mocht je nu van plan zijn de piep aan te willen schaffen. Ik heb er twee in prima staat (eentje met vlekje) die ik vanavond op mp wilde gaan zetten, mijn jongste vind 't niet fijn. Via vriendschapsverzoek zou je me n berichtje kunnen sturen..

4 maanden geleden

Hier nr 3 ook weer in de piep > ik zweer erbij. Mijn eerste was extreem druk met zijn handjes en het was de oplossing. Nr 2 was wat rustiger maar alsnog erg fijn en nummer 3 is weer een stuk drukker qua handjes.

4 maanden geleden

Wij hebben de love to dream swaddle up en zijn echt mega tevreden! Onze dochter was oververmoeid doordat ze overdag niet goed in slaap kwam/bleef. Vanaf het eerste moment dat we dit slaapzakje aandeden viel ze meteen in slaap. Echt heel blij mee! Hebben de dikkere 1.0 tog en de dunnere 0.2 tog slaapzak. Moet er wel bij zeggen, dat ze in de 1.0 net wat minder kan bewegen en er daardoor net even wat meer rust is.

4 maanden geleden

Love2dream swaddle up is hier sinds een aantal daagjes echt favoriet. Onze kleine meid slaapt met de armen altijd al omhoog en dat kan in dit slaapzakje. Ook vind ik het met dit slaapzakje heel fijn dat ze nog wat bewegingsruimte heeft bij de benen maar ook de armen. Sinds we het gebruiken slaapt ze veel sneller in soms wat langer. Ze slaat zich zelf in ieder geval niet meer wakker. Echt fijn om de rust bij haar zo te zien. Gelijk 2 extra bij besteld 🤭

4 maanden geleden

Jeetje ja, onze kleine baby doet dit ook! Nu 4 weken. Hij is al genoemd maar wij hebben de love to dream swaddle, en slaapt goed. Ook slaapt hij graag op zijn zij en buik, dan zwaaien die armen niet zo in de rondte

4 maanden geleden

Mijn baby vind de piep niets. Ze Haag bewegen met haar handen en wordt daarna boos omdat ze niet verder komt day haar borst

4 maanden geleden

Voor mijn eerste kindje heb ik de Piep gebruikt, het gaf hem wel rust. Mijn tweede kindje heeft nog teveel bewegingsvrijheid in de Piep en maakte zichzelf alsnog wakker ermee. Voor hem hebben we nu de Pacco inbakerdoek in combinatie met lakentje en dekentje strak instoppen en daar doet hij het heeel goed op. Ziet er een beetje zielig uit maar veel kindjes vinden die geborgenheid heel fijn, al moeten ze soms heel even wennen. Mijn zoontje slaapt veel makkelijker in nu en wordt ook minder snel wakker. Zeker de moeite waard om te proberen, mocht de Piep niet genoeg helpen.

4 maanden geleden

Ik leg onze baby overdag op zijn buikje te slapen, bij ons op de bank op een schapenvachtje met hydrofiel erover. Dat scheelt enorm met die handjes want dat doet Willem ook

4 maanden geleden

puckababy fan all the way hier, hij ligt er al sinds zijn tweede nacht in :)

4 maanden geleden

Leggen jullie je kindjes hier ook in voor slaapjes overdag? Of alleen snachts?

4 maanden geleden

Reactie op Patricia_md

Leggen jullie je kindjes hier ook in voor slaapjes overdag? Of alleen snach ...
Nog niet, maar gaan nu langzaamaan 1 dutje in eigen bedje doen en dan wel