7 Reacties
3 maanden geleden
Ja herkenbaar. Bij mijn partner soms ook hele heftige huilbuien tot ik het overneem. Ik hoop dat er verbetering komt juist doordat ik straks weer ga werken, hij zal dan toch moeten leren om zich ook door anderen te laten troosten.. hier overigens alleen in de avond dramatisch, rest vd dag lukt het anderen wel (wel minder snel dan mij), maar dan geen paniek.
3 maanden geleden
Volledig herkenbaar!! Hier keihard aan het oefenen want ik ben als de dood dat andere haar straks niet stil krijgen. Ze kan volledig over haar toeren zijn bij andere en bij mij direct rustig worden. Ik las online dat kindjes er meer last van hebben als ze bv krijgen. Mama is veilig. Wij oefenen nu met oma en papa zoveel mogelijk zien en spelen. Hopelijk gaat het straks goed....
3 maanden geleden
Het is misschien niet altijd even praktisch maar wel logisch je kindje voelt zich fijn en veilig bij jou. Als je zelf overstuur ben ga je ook naar iemand bij wie je je veilig en vertrouwd voelt en niet naar een vreemde. Kan een vreemde je ook gerust stellen waarschijnlijk wel.. maar voelt dat hetzelfde?