Hoi!
Onze baby van bijna 16 weken (9 mei geboren, uitgerekende datum was 19 mei) slaapt meestal tussen 18-19 uur na de laatste borstvoeding van de dag. Hij sliep de afgelopen weken dan tot ongv 00-01 uur door. Dan voedde ik hem meestal nog om 4 uur en werd hij meestal tussen 6-7 uur wakker. Op zich een fijn ritme!
Sinds vorige week werd hij ineens weer eens rond half 10 wakker en sliep daarna in 1x door tot 4 uur. Top! Want ik hoefde er maar 1x uit ‘s nachts 😊 Maarrr dat was een uitzondering, want nu komt hij ineens elke nacht rond half 11 en daarna weer om 12 uur, dan geef ik meestal een speentje, dan komt hij weer om 1 uur, waarna ik hem meestal rond 2/3 uur toch maar ga voeden. En dan komt hij weer tussen 5 en 6 voor een voeding. Zo ben ik er toch aardig wat uurtjes mee bezig! Wat best vermoeiend is. Het zal er wel bij horen, maar ik vind het gek dat hij ineens weer vaker lijkt te komen…
Is dit een sprongetje? Slaapregressie? Of haalt hij ineens te weinig uit mijn borsten? Hij is vaak wel slaperig als ik hem pak, maar wel huilerig en wakker genoeg om te drinken. De tweede borst na het verschonen, moet ik hem wel stimuleren om wakker te blijven.
Bedankt voor het meedenken! ❤️