10 Reacties
11 dagen geleden
Reactie op ingele88
Ik heb geen idee hoort dat erbij?
Tja, hier wel een baby die duidelijk uit zn doen is, slechter slaapt, meer hulp nodig heeft. Ik denk dat als ik hem laat liggen, dat hij ook wel hysterisch wordt, ja
11 dagen geleden
Reactie op sophie1998
Tja, hier wel een baby die duidelijk uit zn doen is, slechter slaapt, meer ...
Ik laat haar niet liggen hoor...lastig ze wrijft in haar ogen constant gapen maar zodra ze haar slaapzak aankrijgt en op haar slaapkamer komt dan is het einde zoek..ze is nu net half uurtje in slaapgevallen maar moet haar rond 2000 nog d'r flesje geven vindt dat sneu...maar is nu wel haar ritme🤔
11 dagen geleden
Reactie op ingele88
Ik laat haar niet liggen hoor...lastig ze wrijft in haar ogen constant gape ...
Laat haar lekker liggen ☺️ Jij ff rust, zij slaap, kan best een uurtje later, ze geeft het zelf wel aan deze tijd 🤗 Wss is het met een paar dagen beter!
10 dagen geleden
Reactie op Mar19973
Je kan eventueel proberen om een droomvoeding te geven als je haar niet wak ...
Heb d'r toch wakker gemaakt en fles gegeven. Ze slaapt gelukkig weer. Hoe lang duurt dit normaal gezien? Moet zelf steeds huilen als ze zo doet..gelukkig is mijn vriend wel wat beter hierin 😔
10 dagen geleden
Reactie op ingele88
Heb d'r toch wakker gemaakt en fles gegeven. Ze slaapt gelukkig weer. Hoe l ...
Dat is fijn! Het duurde bij ons gelukkig maar een 4 dagen maar dat het kan natuurlijk per kindje verschillend zijn, hopelijk word het gauw weer beter. Ja ik kan er zelf ook niet zo goed tegen moest soms echt eventjes een momentje afstand nemen ( eventjes uit der kamer ) gelukkig heb ik hier ook een goeie vader die er wel goed tegen kan en rustig blijft om haar te kalmeren en troosten.