8 Reacties

2 maanden geleden

Ah leuk topic! Mijn zoontje die rolt de heeeele dag door en heeft ook super veel praatjes. Pakt zelf al speelgoed wat ik dan voor hem leg. Slapen mag wel wat beter maar alsnog niks te klagen 馃

2 maanden geleden

Onze dochter (14 weken) slaapt tussen de tien en twaalf uur door, pakt speelgoed aan als je het voor haar houdt, kletst en lacht de hele dag馃グ verder vooral speelgoed of handen in haar mond stoppen

2 maanden geleden

Van buik naar rug omrollen tijdens tummy time. Hij oefent met van rug naar buik rollen, dat lukt al tot bijna op z鈥檔 zijde liggen. Alles wordt met beiden handen vast gegrepen. En in het mondje gestopt 馃ゲ Z鈥檔 handen vreet 鈥榠e helemaal op. Het liefst ook mijn handen. Hij kwijlt en kwijlt hahaha heeeeel veel. Hij kletst heel de dag door. Hij kan z鈥檔 hoofdje goed zelf omhoog houden. Lachen, met geluiden bij het lachen. Scheetjes laten met z鈥檔 mondje, maar ook gillen en gorgelen heeft 鈥榠e ontdekt. Zo gezellig 馃馃 mijn baby is 14 weken oud. En voor de mama鈥檚 die wat onzeker kunnen raken van dit topic: elke baby ontwikkeld zich op eigen tempo 鉂わ笍

2 maanden geleden

Reactie op mama2kindjes

Onze dochter (14 weken) slaapt tussen de tien en twaalf uur door, pakt spee ...
Jaa hij stopt soms bijna z鈥檔 hele hand in z鈥檔 mond echt ongelofelijk馃ス

2 maanden geleden

Reactie op ikwordmoederx

Van buik naar rug omrollen tijdens tummy time. Hij oefent met van rug naar ...
Jaa echt alles wil hij in z鈥檔 mond stoppen tegenwoordig馃ス

2 maanden geleden

Rollen van de rug naar buik! Trekkend van zitten naar staan vindt hij ook h茅茅茅rlijk.

2 maanden geleden

Onze baby is nu 12+5, hij houdt zijn eigen handjes vast, wil op alles knabbelen, kwijlt!, heeft een paar keer omgerold, brabbelen, zoveel verschillende klanken zeggen, altijd zijn hand in zijn mondje

2 maanden geleden

Reactie op aj205a

Onze baby is nu 12+5, hij houdt zijn eigen handjes vast, wil op alles knabb ...
Hij slaakt de hele dag door gilletjes, bellen blazen met zijn mond